wtorek, 2 września 2014

Jaga na Facebook'u:



I już po bólu ...


Mam !!  Mam !!  Mam !!   
Opinii i recenzji na temat zegarków do biegania w sieci tyle, że można doktorat napisać- szukając co i jak działa, jakie ma funkcje itp.... straciłam tydzień. Napracowałam się, ale problem rozwiązany. Miałam ostatnio trochę więcej niż bardzo krągłą rocznicę, urodzin zresztą. Poza bukietem Duży zaszalał i zrobił mi prezent.
 (powodzenia w liczeniu) 


Dostałam Nike  Sport Watch



Zabawka super. Jak tylko zalogowałam się na stronie od razu wskoczyłam w buty i pobiegłam :) Z drugiej strony to super motywator. Już się nie mogę doczekać kolejnego biegu.

10 komentarzy:

  1. Tak, oglądnie swoich postępów i analiza choćby trasy biegu jest przyjemna i motywuje, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak - super zabawka ... Szkoda że wcześniej nie wiedziałam, że tak to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaa taki zegarek też bym chciała w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent świetny!

    Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo no to stoo lat, stoo lat ! Z okazji urodzin ! :D
    Miły prezent i bardzo fajny gest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozrzutny i hojny ten Twój Duży. Ja na żadną rocznicę nie dostałam tylu kwiatów razem wziętych(róż akurat nie lubię). A prezentu nie zazdroszczę, bo nie biegam. Za to pozdrawiam i postaram się pamiętać w okolicach 2 września o Twoich urodzinach w 2016 roku. Tak czy inaczej STO LAT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisano, a czy zapamiętano to się okaże.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.