środa, 1 października 2014

Jaga na Facebook'u:



Zmiana profilu z biegającego na leniwego


Nic mi się nie chce - biegać też nie ... Jakiś jesienny marazm mnie ogarnął. Rzadko miewam takie stany i tym bardziej nie wiem co z tym robić.  Na domiar złego boli mnie biodro- ból się nasila po bieganiu. (tak wiem,to się nazywa SKS) i też nie chce mi się z tym nic zrobić. 
Ale, ale ... Z okazji Dnia Chłopaka  (to nie fair - faceci mają Dzień Mężczyzny, Dzień Ojca, Dzień Dziadka, Dzień Dziecka a wczoraj był Dzień Chłopaka !) Ale żeby nie było, że jestem zołza - upiekłam moim domowym facetom coś na osłodę. Uprzedzam to mój cukierniczy debiut - z reguły piekarnika używam do mięsiw różnych gatunków - nie piekę nic poza sernikiem na zimno - niepieczonym, więc efekt wizualny - średni 




















No i chyba moim chłopczykom smakowało, bo z 2 blaszek ciasteczek kruchych, zostały dziś mizerne resztki. To się nazywa być docenianą w domu. 


























A od kilku dni szaleję robiąc nalewki różnego kalibru i maści - mam już pomarańczowo-kawową, wiśniową, truskawkową, miodową, aroniową, kawową, cytrynową, porzeczkową, miętową  a obecnie "dojrzewa" winogronowa. W planach mam mandarynkową i kminkową. Więcej pomysłów nie mam... Może założę bloga o nalewkach ?? I przekwalifikuję się na początkującego nalewkowicza ?? A może jakąś gruszkową albo bananowo-waniliową ? Ciekawe jak by smakowały takie wynalazki. Przegapiłam maliny !!!
Szkoda mi lata. Ale jesień też daje dużo możliwości 

4 komentarze:

  1. ciastka wyglądają smakowicie :) wcale nie jesteśmy na straconej pozycji bo dzień dziewczyny jest 22.10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nalewki jednak ładniej wychodzą :)

      Usuń
  2. Kochana, przybywam do Ciebie zmartwiona stanem duszy Twojej i biodra! Przesyłam moc znad morza! Biodro rozciągaj i idź do fizjoterapeuty a na dupsko kup nowe dresy i nie będziesz miała wyjścia - trzeba będzie biegac żeby się w nich pokazac. Wybacz brak polskich znaków ale nie mam na klawiaturze "ci". Nie wciska mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Monika !! Masz rację !! :) Już zapisałam się na masaże - terapia "samo przejdzie" nie zadziała tym razem ....

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.