poniedziałek, 18 maja 2015

Jaga na Facebook'u:



Cudowne znikanie tłuszczu

...chodzi o tłuszcz z zadków kobiecych i przydużych oczywiście.
A to znikanie tłuszczu oczywiście nie jest u mnie, bo u mnie to proces niezwykle mozolny i upierdliwie z uporem maniaka nawracający ale nie u tych  pań z billboardów reklamowych, gazet i reklam telewizyjnych. Panienki i paniusie postury nitki uzewnętrzniają się o właściwościach wszelkich cudownych odchudzających pigułek. Jako osoba z nadwagą, ale i z realnym podejściem do życia i świata i  i  świadomością że łatwo się tylko tyje a zrzuca się zbędny balast w pocie czoła  do  głupot w typie  "kup w aptece cośtam cośtam a schudniesz od razu" przyzwyczaiłam się i nawet nie zwracam na takie specyfiki uwagi, ale ostatnio przykuła moją uwagę namolna reklama gdzie gwarantują w miesiąc 17 kg  bez zbędnych (??) ćwiczeń i drakońskich diet... Specyfik posiada wszelkie certyfikaty, Vita Slim Proactive daje nawet wszelkie  notarialnie potwierdzone gwarancje a nawet rekomendacje sanepidu. W pierwszej chwili zaświeciły  mi oczy, ale już po kilkunastu sekundach zamieniły mi się w czerwoną lampkę dającą po oczach niczym latarnia morska podczas sztormu na Bałtyku. Przecież nie ma czegoś takiego jak 17 kilogramów w miesiąc bez diet i bez ćwiczeń!!! No chyba że dieta-cud

Zaczęłam czytać, drążyć i dociekać, bo od czego jest wujek google?? No i co wyczytałam?? Że i owszem ten cudownie działający specyfik w składzie ma m.in.  tamaryndowiec malabarski, gorzką pomarańczę oraz kolagen rybi anticol, ale to wszystko jedynie wspomaga odchudzanie, bo przecież nie ma możliwości żeby bez wysiłku zrzucić tyle kilogramów w miesiąc.
A i to, że produkty reklamowane w internecie jako nowość w dziedzinie odchudzania to zwykłe oszustwo. Firma o nazwie Hamiltons Group Limited nie istnieje w Polskich rejestrach. A pan doktor-dietetyk,
notabene, uzewnętrzniający się na tle plansz ortopedycznych to wcale nie doktor ..


i że sanepid już złożył doniesienie do prokuratury bo wydawanie takich certyfikatów nie  leży w jego kompetencjach. Czyli wielki szum wokół oszusta, który nadal bombarduje nas emisją reklam w TV publicznej i nie tylko. Więc dla zainteresowanych nadal tymi reklamami i lekami na odchudzanie - czar magii prysł w kilka minut.
No i dlaczego tak nas usiłują nabijać w butelkę ?? 
Dlatego, że Polki plasują się  na 9-tym miejscu w Europie w rankingu najbardziej otyłych kobiet??
Brytyjki zajęły niechlubne pierwsze miejsce i mogą szczycić się tytułem najbardziej otyłych kobiet na kontynencie. Za Brytyjkami ze względu na liczbę nadmiarowych kilogramów sytuują się kolejno: Maltanki, Litwinki i Estonki. Do pierwszej dziesiątki trafiły także Polki. Prawie 16 procent rodaczek ma problem otyłości, co daje nam dziewiąte miejsce w rankingu na Europejki o najbardziej obfitych kształtach. Może właśnie dlatego tak łatwo na celownik wziąć nas przy kości  kobitki na cel ... 

Dlaczego się tak dzieje?? Bo jesteśmy kobietami i chcemy dobrze wyglądać?? Bo wszędzie widzimy dziewczyny „glisty” w większości przerobione programami graficznym i chcemy się za wszelką cenę upodobnić?? Bo jesteśmy zdesperowane i mimo ogromnej wiedzy teoretycznej na temat odchudzania szukamy drogi na skróty? Schudniemy od tych specyfików ?? Jedno jest pewne: na 300% odchudzimy portfel, zasilając budżet jakiegoś cwanego gnojka, który żeruje na zaufaniu i naiwności ludzi.



15 komentarzy:

  1. Nabiją tego, kto się nabić da. Do wszystkiego trzeba podchodzić z rozsądkiem i trochę się przygotować teoretycznie. Każdy laik wie, że nie ma diety cud, a chudnięcie 17 kg w miesiąc to nawet szkodliwe dla zdrowia jest. Pewnie, że każda chciałaby szybko, ale jak szybko zniknie, to szybko wróci. Śmieszne jest reklamowanie bielizny wyszczuplającej na chudych modelkach lub kosmetyków odmładzających na młodych jeszcze buziach. No ale, jak są tacy, którzy modlą się do wizerunku Matki Boskiej np. na szybie w oknie, to są tez tacy, co uwierzą w cudowne odmłodzenie czy schudnięcie. A jak media donoszą , bywa to niebezpieczne, zwłaszcza dla młodych i bezkrytycznych. Z drugiej strony znam też chude i piękne i ciągle z siebie niezadowolone, więc może lepiej mieć 5 kg nadwagi i dobry humor?

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie że masz rację , ale szlag mnie trafia na cwaniactwo i nabijanie sobie kasy kosztem niewiedzy innych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się łapię w sklepie na tym że sięgam po tego typu specyfiki... Ale zaraz rozsądek wygrywa - nie ma nic bez pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj myślę rozsądnie ale ta reklama przez kilka sekund mnie zaślepiła :) Może stąd ta moja złość ??

      Usuń
  4. Jak zaczęłam czytać Twój post to też mi się zaświeciły neony :D Ale po chwili przywołałam się do porządku - powszechnie wiadomo, że jak dupska nie ruszysz i nie zmienisz nawyków żywieniowych to mało co pomoże, a jeśli pomoże to na chwilę, a potem efekt jojo jak ta lala; ja się maltretuję już zdrowymi nawykami od marca - schudłam 5 kg, ale to orka na ugorze - ze względów zdrowotnych nie wolno mi jakoś intensywnie ćwiczyć, więc pozostaje mi głównie kontrola tego co jem; w weekendy robię sobie święto jeża i jakieś ciastko, lody, pizzę lub inny badziew zjem. Natomiast postanowiłam sobie, że już nigdy się tak nie utytłam - wrzucić było łatwo, ale zrzucanie tego to masakra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety - i im więcej ludzi sobie zda z tego sprawę tym mniej ten dupek zarobi

      Usuń
  5. Dobrze, że o tym piszesz. Przytyć jest bardzo łatwo - w drugą stronę gorzej ... a korzystają na tym ludzie, których bliźni nie obchodzi tylko jego kasa. Wiadomo, że człowiek sam wybiera i nie musi sięgać po tego typu specyfiki ale czasami i człowiek logicznie i analitycznie myślący emocjom ulega a stąd już prosta droga do nabijanie siebie w butelkę i wypełniania czyjejś kieszeni ... niestety .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego powinno się o tym krzyczeć !! Głośno żeby ludzie zdawali sobie sprawę - dziś doczytałam że to "biznes" 20 - letniego oszusta który ma na koncie kilka przekrętów w podobnym stylu - no dramat .... I gówniarz jest dzięki temu milionerem !!

      Usuń
  6. ja się odchudziłam ze względu i tylko i wyłącznie z uwagi na zdrowie. Przy okazji zmieniły mi się nawyki żywieniowe, złe zastąpiłam dobrymi bvla bla bla. Wydaje mi się, że laski lecą na takie rekalmy z lenistwa, chcą mieć coś "za darmo". I nie ważne, że pasły się nie miesiąc lecz chyba dłużej :) A oszustwach temu podobnych czytałam już .... lata temu. Myślałam, że naród już zmądrzał i wie, że nie ma diet cud, że chudnięcie to bardzo męcząca i trudna droga. To wyrzeczenia, ciężka praca, treningi, ćwiczenia. No ni chu chu nie ma NIC za darmo.Nic i nigdy. Tylko dla wybrańców, choć jeżeli chodzi o otyłośc, nagwagę, nie ma tu taryfy ulgowej dla nikogo. Mnie się udało czego i Ci zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się jak mogę.... Na skróty się nie da więc idę na wprost. Wiem że magicznych tabletek nie ma ale ilu ludzi naciął ten oszust ?

      Usuń
  7. Ja nie bardzo wierze w te cudowne specyfiki. No bo tak na chlopski rozum: przestanie sie brac taki cudowny lek i co dalej? Najprawdopodobniej powrot do poprzedniej wagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie wierzysz , ja nie wierzę a gówniarz zbił majątek na ludzkiej naiwności

      Usuń
  8. W diety cud nie wierzę, w takie reklamy, że 17kg w miesiąc też nie. Jednak jakiś czas temu regularnie kupowałam specyfik(niestety teraz zapomniałam nazwy, więc go już nie stosuję), który wspomagał odchudzanie. Kiedy brałam te tabletki, zrezygnowałam z cukru(nie słodziłam kawy i herbaty)i ograniczyłam słodycze, a zamiast coli, czy innych napojów tego typu przeszłam na niegazowana wodę, to czuję się lżejsza(z braku wagi nie mogę obiektywnie stwierdzić, że schudłam).

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko w czym ten umiar? W stosowaniu diet cud, aptecznych specyfików czy ograniczeniach cukru, napojów gazowanych czy słodyczy.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.