środa, 20 maja 2015

Jaga na Facebook'u:



Testerka ?

Zostałam testerem – to znaczy ambasadorem.

Kiedyś zarejestrowałam się na ich stronie i byłam pewna, że na tym się nasza współpraca zakończy. W międzyczasie dostałam na maila kilka ankiet do wypełnienia i kilka akcji do wykonania (coś w stylu „polub nas na Facebooku”) i jakież było moje zdziwienie, kiedy dostałam kilka dni temu maila z informacją, że kurier z przesyłką jest już w drodzeI rzeczywiście, wczoraj dostałam 13 dużych past do zębów, szczoteczkę i kilka broszur. Dziś zgodnie z zaleceniami rozdam to znajomym a od jutra zacznę test nowej pasty. Jak ktoś chce się zarejestrować na tej stronie to nie ma problemu-mogę podesłać link.




21 komentarzy:

  1. ja poproszę :D phiia@wp.pl

    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też poproszę agnieszka.markowicz79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też chcę :D lubię swoje białe zęby a tej pasty nei znam,

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Ewuś - żebym miała do Ciebie bliżej to bym Ci podrzuciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też agnieszka.markowicz79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Amy68- To ja tez poproszę, mój mail: olasas1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli będziesz zębowym dyplomatą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że nie zębową wróżką - fajna zabawa w świętego Mikołaja. Rozdałam pasty - teraz będę zbierać opinie

      Usuń
  8. Ja też poproszę: ireneusz.stpr@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. poproszę ireneusz.stpr@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Też poproszę :-) lucy1424@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. No i to się chwali :) Jak już ambasadorować to w sensownej sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy w sensownej ale za to "czystej" ... To mój debiut :)

      Usuń
  12. Fajna sprawa , sam bym spróbował ;) proszę jak można ; - szczepanskimi12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.