wtorek, 23 czerwca 2015

Jaga na Facebook'u:



Męski świat, którego nigdy nie zrozumie

...chociaż się staram to zrozumieć a Bóg i wszechświat świadkiem. Cóż...Pozostaje mi tylko podziękować Bozi, że jestem kobietą a więc Bogu niech będą dzięki, że nie jestem facetem. Złośliwi mówią, ze mózg faceta ma o jeden zwój więcej od mózgu kury – żeby nam nie srali po podwórku.
Gdzie indziej wyczytałam, że facet ma mózg składający się z szufladek. W każdej szufladce jest inna sfera życia. U nich każdy temat jest odrębny i nie powiązany ze sobą. Mózg kobiety to przeciwieństwo, to plątanina sznurków, kabli, przewodów, światłowodów, drutów, rynienek, kanałów i innych splotów. Nami rządzą emocje i nam zależy na wszystkim kiedy to Oni mają wszystko gdzieś. To pewnie jest pusta szuflada. Zapytaj faceta o czym myśli. Zazwyczaj odpowiedź brzmi „o niczym”. No jak, do jasnej cholery, można myśleć o niczym. Czy którejś z nas się udało „nicnierobienie” i „niecniemyślenie”? Nikt nigdy nie pokusił się o badania mózgu faceta w trakcie „nicniemyślenia”, bo niedaj boże, okazało by się, że po podpięciu do specjalistycznej aparatury mózg faceta nie wykazuje żadnej aktywności. Czyli prosta kreska. A to już byłby ewenement medyczny, gdyby badanie elektroencefalograficzne nie wykazywało żadnych oznak a facet by samodzielnie oddychał wykazując normalne funkcje życiowe, to znaczy leżenie. A to jest już magiczna umiejętność nicniemyślenia czy nicnierobienia.


Ileż to razy każda z nas słyszała, że facet jest prosty jak budowa pantofelka a my jesteśmy skomplikowane?? Guzik prawda!! Znam, jak zły szeląg diabła wszystkie wredne numery kobiet, podstępne sztuczki, przewrotne akcje, genezę focha i doła, ale nasza natura z urzędu jest taka, że jak nam coś dolega, mamy doła, mamy chandrę, mamy zły dzień, mamy focha, mamy dość całokształtu to mówimy, krzyczymy, tupiemy, wrzeszczymy, płaczemy czyli jak przystało na werbalne istoty dajemy znaki bardziej niż czytelne. Rzadko która z nas w ciszy i skupieniu kontempluje porażki, chandry, niepowodzenia czy zły humor. Przecież podstawą kontaktów międzyludzkich jest komunikacja werbalna, a co za tym idzie, żadna z nas wróżką nie jest i nie domyśli się co jest facetowi, jeśli ten milczy jak zaklęty. A ty kobieto, weź szklaną kulę, czarnego kota na ramię i spróbuj się domyśleć co faceta gryzie. I kto tu jest prosty??

A to kilka idiotycznych zdań znalezionych w necie na temat facetów
1.  Jesteśmy prości – guzik prawda …. To mit bardzo prosty do obalenia
2. Nie rozumiemy żadnych subtelnych, pośrednich próśb.. Po prostu powiedz czego chcesz. – jasne, że tak. Najprościej udawać głupka – „nie wiem o co Ci chodzi, mów drukowanymi literami, domyślać mi się nie chce.” A ileż to razy my kobiety mówimy, mówimy, mówimy… A faceci nie  słuchają, bo tak im wygodnie a później i tak robią co zechcą.
3. Jeżeli zadajesz pytanie, na które nie oczekujesz odpowiedzi, nie zdziw się, że otrzymasz odpowiedź, której raczej nie chciałaś usłyszeć – czy to takie trudne, żeby z tego wybrnąć nie raniąc przy okazji? Przecież faceci i tak wiedzą po co są zadawane takie pytania.

4. My jesteśmy PROŚCI. Jeżeli proszę o podanie mi chleba, to nie mam na myśli nic innego. Nie mam do ciebie pretensji, że nie ma na stole chleba. Nie ma tu żadnych niedomówień czy żalu.– skoro nakryłam  cały stół i przygotowałam posiłek a mężczyzna chce chleba to niech go sobie weźmie, ręce ma a chleb jest zawsze w tym samym cholernym chlebaku a nie z miną męczennika daje mi do zrozumienia, że mam demencję starczą.

 5. My jesteśmy PROŚCI. Nie ma sensu pytać mnie o czym myślę, bo przez 96.5% czasu myślę o seksie. I nie, nie jesteśmy opętani. To po prostu nam się najbardziej podoba. Jesteśmy PROŚCI. – facet to facet…a to świadczy o tym że jest zdrowy. Przecież my też lubimy sex więc co w tym złego.
6. Czasem nie myślę o tobie. Nie szkodzi. Proszę przywyknij do tego. Nie pytaj o czym myślę, jeżeli nie jesteś przygotowana do rozmowy na temat polityki, ekonomii, filozofii, piłki nożnej, picia, piersi, nóg czy fajnych samochodów. – no to witam w klubie. Też cały czas nie myślimy o facetach bo przecież byśmy zwariowały.
7. Zakupy nam się nie podobają i ja nigdy nie będę ich lubić. – I nawzajem. Żadna frajda ciągnąć się po sklepach ze snującym facetem z miną męczennika. Też wolimy zakupy solo
8. Gdy gdzieś idziemy, cokolwiek założysz, będziesz w tym wyglądać doskonale. Przysięgam. - Gówno prawda!! Już widzę minę osobistego faceta jak na wspólną kolację w knajpie zakładam powyciągany dres i rozczłapane adidasy. Za to lubię ten błysk w Jego oku jak założę coś ładnego.
9. Masz wystarczająco dużo ciuchów. Masz wystarczająco dużo butów. Płacz to szantaż. Bankrutowanie mnie nie jest okazywaniem uczucia z twojej strony. - Bez przesady – kobieta to kobieta. Zawsze mimo wypchanej szafy lubi kupić sobie coś nowego i innego niż zawartość garderoby
10. Większość mężczyzn posiada 3 pary butów. Powtarzam raz jeszcze, jesteśmy prości. Skąd ci przychodzi do głowy pomysł, że pomogę ci wybrać z twoich 30 par, tą która najlepiej pasuje. – to raczej pytanie retoryczne a dobre buty nie są złe.
11. Proste odpowiedzi jak TAK i NIE są doskonale akceptowane, bez znaczenia na jakie pytanie. – istnieje też odpowiedź „może” w zależności od okoliczności można te odpowiedzi różnie interpretować.  
12. Jeżeli masz jakiś problem, przychodź do mnie tylko po pomoc w jego rozwiązaniu. Nie przychodź się użalać jakbym był jakąś twoją przyjaciółką – a co złego w tym, że traktujemy facetów prawie jak przyjaciółki?? To świadczy o zaufaniu i głębokim związku

13. Ból głowy, który trwa 17 miesięcy, to nie ból głowy. Idź do lekarza.- jeśli tak odpowiada jakakolwiek kobieta to musi iść nie do lekarza a do psychoterapeuty…I na pewno mężczyzna doprowadził ją do takiego stanu.

14. Jeżeli powiem coś, co może być zrozumiane w dwojaki sposób i jeden z nich spowoduje, ze będziesz nieszczęśliwa czy zmartwiona, wiedz że mam na myśli to drugie. – mądrzenie się typowe dla samca.

15. Wszyscy mężczyźni znają tylko 16 kolorów. Śliwka to owoc a nie kolor. – łączę się z facetami w bólu – daltonizm jest nieuleczalny
17. I co to za pieprzony kolor ta fuksja? I poza tym jak się to pisze?- patrz wyżej- lekarz od oczu przyjmuje
18. Lubimy piwo tak samo jak wy lubicie torebki. Wy tego nie rozumiecie, my również. – a kobiety mogą lubić poza torebkami i piwo i nikt nie powie, że są pedałami. A faceci jak lubią torebki nie są całkiem męscy – i kto ma lepiej??
19. Jeżeli cię pytam co się stało a ty odpowiadasz „Nic” , wtedy ci wierzę i jestem przekonany że wszystko jest w porządku.- nie, nie jest w porządku!! – No jasna dupa!! NIC od zarania oznacza, że kobieta ma focha, to naprawdę nie jest trudne. I foch jest na pewno z winy faceta.
20. Nie pytaj mnie „Kochasz mnie?” Możesz być pewna, że gdybym cię nie kochał, nie byłbym z Tobą – a co jest złego w potwierdzaniu uczuć??
21. Reguła podstawowa w przypadku najmniejszej wątpliwości dotyczącej czegokolwiek : Weź to co najprostsze. – w sumie lepiej być prostym niż prostakiem. Ale u facetów często jedno idzie w parze z drugim…niestety


i cdn…………………………

12 komentarzy:

  1. Ale coś musiało Cię wkurzyć... A w sumie nie sadzisz, że te wszystkie bzdury o facetach powielają sami faceci na usprawiedliwienie swoich ułomności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości czasu pracowałam wśród facetów, mam 2-ch braci, męża syna , to nie wkurzenie - to suche fakty i obserwacja

      Usuń
  2. Temat rzeka :) Ja tam nie raz i nie dwa twierdziłam, że faceci są z innej galaktyki i prawdziwe porozumienie na płaszczyźnie damsko-męskiej jest praktycznie niemożliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To inny świat ... i wcale nie są tacy prości - oni udają bo tak im wygodniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również jest dobrze z tym iż kobietą jestem :) Nie myśleć o niczym ? Chcę nabyć taką umiejętność :) Fajne zdjęcia - podobają mi się - pozdrawiam z "czarnym kotem na ramieniu " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak dobrze być kobietą ....

      Usuń
  5. Ale z tym myśleniem coś jest na rzeczy, ja też prawie zawsze na pytanie o czym myślisz, kochanie, słyszę: o niczym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ....... jak można myśleć o NICZYM ??

      Usuń
  6. Sama prawda , a co do punktu 20 to czesto słyszę: "Jak się coś zmieni to Cię o tym poinformuję" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dyskutuj z takimi człowieku

      Usuń
  7. To nie takie proste dla nas, a dla niego oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.