piątek, 12 czerwca 2015

Jaga na Facebook'u:



Nominacja-czyli o co chodzi

Ale o co chodzi ??




Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Małgorzatę Wrzesińską prowadzącą bloga http://www.zakochanawbieganiu.pl/?p=912 

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Cóż… W pierwszej chwili skojarzyło mi się to z zabawą z dzieciństwa pele-mele. Zapewne każda młoda dziewczyna po 40-stce miała styczność z takowym zagadnieniem. Pele-mele to zeszyt w którym wpisywało się pytania, później dawało koleżankom, kolegom i różnym znajomym. Można było się dowiedzieć różnych i ciekawych rzeczy o koleżankach i była naprawdę fajna zabawa. Dlatego z przyjemnością odpowiem na nominację Małgosi.

Więc zaczynamy


1. Co Ci daje szczęście ?
Szczęście to podobno stan ducha i umysłu. Staram się być zawsze szczęśliwa. Dlatego że świeci słońce, dlatego że mam fantastyczną rodzinę, dlatego że mam co jeść, dlatego że nauczyłam się żyć tak żeby być szczęśliwa…..
2. Co Cię popchnęło do wykonania Twojego pierwszego kroku biegowego?
Głupio się przyznać ale żadne szczytne cele ani wyniosłe ambicje -  to była nadwaga…. To było moją motywacją. Zaczynałam biegać od 5 minut a teraz mam satysfakcję, że mogę biegać ponad  godzinę. I że mogę przy okazji nie paść z wycieńczenia.
3. Co Cię motywuje do biegania lub innych uprawianych przez Ciebie dziedzin sportu.
Rozsądek, niestety. Wiem, że ruch, wysiłek fizyczny są po prostu zdrowe.
4. Tutaj zrób sobie przerwę 
Słusznie – moja przerwa to kawa z mlekiem i kardamonem. I ulubiona gierka ba facebooku
5. Twoje ulubione miejsce – do którego powracasz .
Nie mam jednego miejsca, to kilka miejsc gdzie z przyjemnością wracam zarówno myślami jak i ciałem. 
6. Góry czy morze ?

I góry i morze. Tylko pod warunkiem, że jest to poza sezonem turystycznym i turyści nie wydłubują Ci oczu, żeby zrobić sobie sweet focię czy selfie akurat tam gdzie ty chcesz popatrzeć na ładne widoki. 

7. Twoje ulubione motto życiowe
Żyj tak żeby niczego w życiu nie żałować. Życie to bajka, z tą różnicą że bajkę można oglądnąć raz jeszcze….
8. Co byś zmienił/zmieniła w swoim życiu ?
Nic. No może dziś pani od geografii miała bym odwagę powiedzieć że tumanem to może ona jest, ale na pewno nie ja.  
9. Za co lubisz swojego bloga ?
Za co?? To inni powinni go lubić. Będąc dzieckiem zawsze chciałam pisać pamiętnik, ale po tygodniu moją systematyczność szlag trafiał. Więc chyba spełniam dziecięce marzenia. J
10. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny ?
Każdy…Potrafię się dobrze bawić przy disco polo jak i mogę posłuchać szant. A i zdarza mi się słuchać koncertów muzyki poważnej. Każdy więc jest ulubiony.
11. Jak znosisz porażki ?
Nie znoszę porażek w ogóle, więc dlatego unikam rywalizacji. Jestem albo dobra w tym co robię, albo nie robie tego w ogóle. Cóż – dlatego nigdy nie wezmę udziału w żadnym maratonie, biegu czy innej rywalizacji. Mam lęk wysokości i przestrzeni i nigdy nie odważyłam się wejść do parku linowego … Ale kiedyś to zrobię!!! 


A teraz ja nominuję
  
I pytam
1. Najlepsze wspomnienia
2. Pies czy kot. Dlaczego
3. Ulubiona książka czytana kilka(naście) razy
4. Jaki kraj robi na tobie największe wrażenie
5. Lubisz prowadzić samochód
6. Co Ci poprawia humor po najgorszym dniu
7. Dlaczego piszesz bloga
8. Twoje niespełnione dotąd marzenie
9. Czego się najbardziej wstydzisz
10. Co Cię doprowadza do szewskiej pasji 

11. Z czym sobie radzisz w życiu najlepiej

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :) Ja też jako dziecko chciałam pisać, pisać ... i teraz piszę :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :) bo wydawało mi się że tylko ja mam jakieś opóźnione reakcje

      Usuń
  2. Dzięki za nominacje :) Odpowiem w późniejszym terminie, ponieważ w tamtym tygodniu już odpowiedziałam na inne :) Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pozdrawiam i zapraszam do zabawy

      Usuń
  3. Wow, dzięki ! A odpowiedzi na pytania to kiedy mam napisać, bo zrozumiałam, że dopiero po otrzymaniu nagrody? Taki zeszyt też miałam, ale nazywał się "złote myśli" i faktycznie pozwalał lepiej poznać osobę, która się wpisała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda już była - to nominacja :)))) Czekam teraz na twój wpis z odpowiedziami na moje pytania

      Usuń
    2. No nie, super:-) to już układam swoje pytania i pomyślę nad odpowiedziami na Twoje. A tak chciałabym mianować Twój blog !!!!

      Usuń
    3. Odpowiedz na moje a pytania dla kolejnych nominowanych same się ułożą

      Usuń
  4. Serdeczne dzięki za zaproszenie :)
    A odpowiedzi mam umieszczać na swoje stronie, czy na Twojej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoim nowym poście na swoim blogu . Pytania dla Ciebie na końcu dzisiejszego wpisu :))) Przyjemnej zabawy

      Usuń
  5. Ja też w chwili przerwy pijam kawusię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) RELAX !!! Polecam jeszcze kardamon do kawy

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :) Chętnie odpowiem na pytania, ale ciężko mi będzie nominować kolejne blogi, ponieważ brałam już udział w tej zabawie; poza tym trafiła mi się kolejna nominacja, oprócz Twojej :)

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.