piątek, 3 lipca 2015

Jaga na Facebook'u:



Feng Shui


Mieszkać z dwudziestokilkuletnim dzieckiem – bezcenne – za wszystko inne zapłacisz kartą MasterCard.
Zasady są proste. Ponieważ zazwyczaj ja i Duży przygotowujemy posiłki, Dziecek sprząta. Polega to na upchaniu brudnych talerzy w zmywarce i moim jazgotaniu, że nie tak się to robi i poprawianiu po nim, przestawianiu talerzy, tak, żeby zmieściło się wszystko i żeby ta cudowna maszyna umyła wszystkie zakamarki. W komentarzu słyszałam „ZAWSZE BYŁAŚ LEPSZA W TETRISA”. Któregoś dnia, po obiedzie, wchodzę do kuchni i widzę totalny chaos i brudne naczynia piętrzące się na meblach.

Patrzę wymownie na syneczka zadając oczywiste pytanie:
- Dziecek ? Dlaczego nie poskładałeś brudnych garów do zmywarki?
- Odpuszczam, nie chciałem zaburzać Twojego Feng Shui

23 komentarze:

  1. Ma Twój syn poczucie humoru :) Uśmiechnęłam się czytając Twojego posta :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nieraz odpadam po jego tekstach

      Usuń
  2. No, faktycznie podziwiam refleks i umiejętne riposty dziecka. Kamyczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyki to podobno filozofia zen i kamienna wieża :) A synuś pyskaty pewnie po mamusi

      Usuń
  3. No co Ty, a ja myślałam, że biegacze to spokojni są... Mój teść nie lubił mnie za pyskowanie właśnie, a ja po prostu odważyłam się mieć własne zdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jestem spokojna !! Przez 15 minut jak wrócę z biegania i jak śpię ....

      Usuń
  4. Nawet sensowne tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młodzi potrafią, mam to u siebie na co dzień, w sensie ich "mondre" teksty... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przychodzi im to ot tak , od niechcenia .....

      Usuń
    2. ale wiesz dlaczego?... bo wyssały to z mlekiem własnych matek... :)

      Usuń
    3. Coś w tym jest - często słyszałam że wyssał jad z mlekiem matki :)))) Cholera - było na butelce chować

      Usuń
  6. Dzieci czasem są rozbrajające. Mój 3-letni bratanek na spacerze, nie usłyszawszy zachwytów na temat jego nakrycia głowy, sam się pochwalił i powiedział: "Mam ładną czapkę". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mój syn to "stary" chłop - cóż bawi się nieraz lepiej niż 3-latek

      Usuń
  7. Błyskotliwy syneczek trzeba przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki syn to skarb , a skarby należy chować głęboko pod ziemią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie mów tak, bo przeczyta i się obrazi :)

      Usuń
  9. Śmiesznie zakończone .... :) kurczę ja zawsze tak sobie myślałem ze jak sie wyprowadzę to że się znam na projektowaniu urządzę je zgodnie z zasadami feng shui , tylko najgorzej jak ktoś zaburzy moja aurę i wprowadzi do Domu negatywną energię .... 😃☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale trudno zakłócić równowagę feng shui w zmywarce

      Usuń
  10. Każdy syn bez względu na wiek ma swoje sposoby, by zagrać matce na nerwach. Mój gdy prosiłam go o kupienie papierosów lub słodyczy nigdy nie przyznał się, że zapomniał, tylko że dba o moje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.