poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Jaga na Facebook'u:



i jeszcze jeden i jeszcze raz :)


Dostałam kolejną nominację Od Marii Alejandry...
Czuję się zaszczycona i oczywiście bawię się nadal odpowiadając na jej pytania.
 



1.Czy sprawia Ci przyjemność pisanie bloga?
Tak-staram się robić tylko te rzeczy, które lubię. Blog jest dla mnie niespełnionym marzeniem z dzieciństwa o pisaniu pamiętnika.

2.Jak spędziliście tegoroczne wakacje?
Fajnie J  I oczywiście w sposób nieplanowany.

3.Jaki sport jest dla Was najbardziej interesujący?
Szczerze?? Żaden…Nie lubię sportu. Wybrałam dla siebie bieganie, ale tylko przez zdrowy rozsądek.

4.Jaki kanał TV najbardziej lubicie oglądać?
Nie mam ulubionego. W ostatnich tygodniach nadrabiam zaległości filmowe, więc wybieram te z fajnymi filmami.

5.Jak oceniacie Facebooka?
Nie oceniam. Służy mi do kontaktów z osobami, które są daleko ode mnie. Drażnią mnie małolaty, dla których jest to niemalże religia i zaczęło to stanowić sens życia.

6.Kogo lub co zabralibyście na bezludną wyspę?
Męża, syna, kilka fajnych książek, thermomix, komputer z internetem, swój dom, przyjaciół, znajomych, trochę muzyki, psicę, koty, winogrona, krzaczki pomidorów, lodówkę, zamrażarkę, truskawki…... A tak w ogóle to jestem człowiekiem stadnym i gromadnym więc po cholerę mi jechać na bezludną wyspę?

7.Piwo, wino czy mocniejsze trunki?
Wszystko w granicach rozsądku. Moim numerem popisowym są nalewki.

8.Czy gdybyście mogli przeżyć życie od nowa coś byście zmienili?
Nic. Żyję tak żeby niczego w życiu nie żałować. Życie to bajka, z tą różnicą że bajkę można oglądnąć raz jeszcze…. J

9.Czy waszym zdaniem pomoc państwa dla Polaków jest wystarczająca?
Drażniący temat. Dlaczego państwo ma coś komuś dawać? Polska przyjmuje uchodźców a ci krzyczą, że za trzy tysiące można z głodu umrzeć, kiedy większość zarobków w naszym regionie waha się  w granicach 1200-1300 zł. Więc litości…Co to za pomoc państwa i co to za kraj gdzie w więzieniach telewizja jest za darmo a w szpitalach trzeba za nią zapłacić??

10.Co byście zmienili będąc na miejscu prezydenta RP?
 Nie wiem-pewnie nic. Prezydent ma niewiele do powiedzenia. Pełni raczej rolę reprezentatywną niż decyzyjną.

11.Czy wyobrażacie sobie życie bez własnych dzieci?

Żartujesz?? Kto by mi dogadywał od rana do wieczora…

9 komentarzy:

  1. Super wybrnęłaś z tych pytań i serdecznie dziękuje za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, kochana! Przeczytałam z przyjemnością, a że lubię czytać takie zaznania to życzę następnych nominacji!!! A z tą Tv to słuszna uwaga, nie skojarzyłam wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie trafia Cię na to szlag ?? Więźniom jest lepiej niż pacjentom

      Usuń
    2. No raczej. W więzieniu nie czeka się na wizytę u kardiologa całymi miesiącami

      Usuń
    3. Ja też lubię poczytać takie odpowiedzi na pytania.
      Dawno, bardzo dawno temu ;-)), w podstawówce były tzw złote myśli. Pamięta ktoś?;-))) To był zeszyt, z pytaniami na każdej stronie (zupełnie jak te przy nominacjach), do którego "dawało się wpisać" ;-))) Złote myśli służył temu samemu: poznać ludzi z trochę innej strony niż codzienność (tu: niż profil bloga).

      Usuń
    4. Pamiętam, pamiętam :) To się nazywało ZŁOTE MYŚLI albo PELE MELE ....Sama taki miałam

      Usuń
  3. Szlag mnie trafia ogólnie na skargi więźniów na złe warunki, a czy to wczasy? Opiekę mają lepszą niż kuracjusze... nawet Brejvik skarżył się na samotność, na separowanie od innych, a jeszcze ponoć studiować będzie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I tu jestem za Kodeksem Hammurabiego

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.