środa, 26 sierpnia 2015

Jaga na Facebook'u:



Nominacja raz jeszcze





„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. 

Otrzymałam nominację od Joasi - nie mogłam nie zareagować - w końcu byłam jej muzą --> http://jagatoja.blogspot.com/2015/07/czas-na-jage.html


Więc do roboty
Joasia pyta:
1. Który dzień tygodnia lubisz najbardziej?
Dla mnie każdy dzień jest fajny. Niezależnie od pogody J

2. Jakich zajęć domowych nie cierpisz?
Prasowania. I jeszcze prasowania i od czasu do czasu wkurza mnie prasowanie. NIENAWIDZĘ PRASOWANIA. Dobrze, że faceci mnie wyręczają J

3. Kogo określiłbyś mianem "bratniej duszy"? 
Konkretną osobę z mojego środowiska? Mam takich sporo – Duży, Siostra, koleżanki… To musi być osoba, która cieszy się życiem, wbrew przeciwnościom losu…. J

4. Co robisz gdy masz chandrę?
Sporadycznie mi się zdarza ten stan. Najlepiej wówczas kiedy pójdę biegać – 10 km rozwiąże wszystkie problemy, choć słyszałam, że „uczuć nie zabiegasz” J

5. Za co lubisz swoje miasto? 
Za to, że jest tak piękne. J


6. Czy lubisz polskie filmy? 
Lubię, bardzo. Mój kultowy film to „Nigdy w życiu” - mogę go oglądać „do bólu”. J
 
7. Czy często słuchasz radia?
Nie. Wcześniej brzęczało w pracy. Teraz tylko w aucie. J

8. Z czego najczęściej się śmiejesz?
Z siebie. Kto się nauczy śmiać z siebie ma ubaw do końca życia. J

9. Twoja ulubiona maksyma...
Żyj tak żeby niczego w życiu nie żałować. Życie to bajka, z tą różnicą że bajkę można oglądnąć raz jeszcze…. J

10. Co najbardziej lubisz w blogowaniu? 
Kontakty z innymi ludźmi, zupełnie innymi niż ja. O zupełnie innych poglądach, z zupełnie innym spojrzeniem na świat. Zawsze marzyłam o pisaniu pamiętnika, ale niestety, nie miałam w sobie za grosz systematyczności – więc może teraz się uda? J

11. Czego brakuje Ci do szczęścia?
Niczego
Szczęście to podobno stan ducha i umysłu. Staram się być zawsze szczęśliwa. Dlatego że świeci słońce, dlatego że mam fantastyczną rodzinę, dlatego że mam co jeść, dlatego że nauczyłam się żyć tak, żeby być szczęśliwa…..  J


Teraz ja nominuje - z małą uwagą...
Traktuję to jako zabawę - jeśli ktoś nominowany przeze mnie nie chce - nie musi się bawić.

http://www.mamdopowiedzenia.com/
http://loonei.blog.pl/
http://lilannn.pl/
http://www.satinn.pl/
http://pl.monikasjourney.com/
http://niecodzienne-notatki.blog.pl/
http://mentalnablondynka.blog.pl/
http://refleksyjna50.blogspot.com/
http://hegemon.blog.pl/
http://yzoja.pl/
http://zonananiby.blogspot.com/


I pytam
1. Najlepsze wspomnienia
2. Pies czy kot. Dlaczego
3. Ulubiona książka czytana kilka(naście) razy
4. Jaki kraj robi na tobie największe wrażenie
5. Lubisz prowadzić samochód
6. Co Ci poprawia humor po najgorszym dniu
7. Dlaczego piszesz bloga
8. Twoje niespełnione dotąd marzenie
9. Czego się najbardziej wstydzisz
10. Co Cię doprowadza do szewskiej pasji 

11. Z czym sobie radzisz w życiu najlepiej


33 komentarze:

  1. Bardzo pozytywne Twoje odpowiedzi, uśmiechnęłam się. A z pytaniami do nominowanych, to poszłaś na łatwiznę ;) (powtórzyłaś te same...). I co jest w tym prasowaniu, że tego nikt (ja również) nie cierpi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciiiii...bo się wyda!!! A przecież mówiłam, że to tylko zabawa a ja jestem leń z natury :)

      Usuń
  2. No super, kochana, jakbym ja pisała, a prasowanie to moja zmora:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bieganie to faktycznie super lekarstwo na smutki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ?? Ha !!! Wiedziałam, że nie ja to odkryłam :) :)

      Usuń
  4. Racja prasowanie jest okropne . Niech się Artur uczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiadam w komentarzu, bo na blogu na LBA już odpowiadałam ;)
    A więc tak:
    1. Każde wspomnienie z Lubym na pierwszym planie :)
    2. Pies. Mam poczucie, że psy są szczere, a koty fałszywe.
    3. Nie mam najulubieńszej, a ulubionych mam kilka(naście) więc ciężko wymienić :D
    4. Irlandia
    5. Nie mam prawka, dbam o bezpieczeństwo ludzi :D
    6. Przytulas od Lubego zdecydowanie :)
    7. Początkowo forma terapii, z czasem pasja. No i uwielbiam poznawać nowych ludzi.
    8. Mieć dziecko
    9. O jeny... Nie wiem.
    10. Chamstwo, fałszywość, znęcanie się nad dziećmi i zwierzakami.
    11. Z życiem ;)

    Dziękuję za nominację, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi....poszłaś na łatwiznę :)

      Usuń
  6. Widzę, że większość nie lubi prasowania, czyli nie jestem wyjątkiem, miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kobitki, które to lubią :)

      Usuń
    2. Mój kumpel jest szczęściarzem w tej kwestii. Jego żona LUBI prasować, bo ją to relaksuje. Wyobrażacie sobie? Gdyby była facetem, to poważnie bym przemyślała nad jego udomowieniem.

      Usuń
    3. To może ją adoptujemy?? A ja znam ciekawsze formy relaksu - ale cóż - o gustach się nie dyskutuje

      Usuń
    4. Adopcja to dobry pomysł. Tym bardziej, że ona lubi też sprzątać. I wszyscy, którzy się kręcą po domu, jej przeszkadzają. Więc ona woli posprzątać sama wszystko, byle nikt jej nie łaził pod nogami. Boże, jak bardzo bym chciała mieć taką żonę!

      Usuń
    5. Bigamia w tej materii jest dozwolona ?? bo ja też chcę !!

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację, jestem zaskoczona! :) A przede wszystkim bardzo mi miło ;) Dopiero wróciłam z pracy, więc jutro z przyjemnością przyłączę się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dziękuję za nominację i zaproszenie do zabawy :) Na pewno skrobnę coś w czasie weekendu :) A prasowania chyba nikt nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie człowiek nie zajrzy, tam spowiedź.... czyżby to znak nadchodzących czasów?... :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz u mnie :) Gdyby nie to pewnie bym Cię nie znalazła, a tak dodaję do inoreadera i będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i zostałaś nominowana tutaj http://smutek21.blog.pl/2015/08/28/lba-kolejna-nominacja-zapraszam-do-zabawy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .... Chyba zrobię zakładkę na blogu - "nominacje" :)

      Usuń
  12. Zrobione ;)
    http://yzoja.pl/liebster-blog-award-2015-2/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na dzień dobry, pierwsze wrażenie, że jesteś wyjątkowo pogodnym człowiekiem. I zdaje się, w swoich kręgach znajomych, też takich skupiasz.
    Przycupnę w kącie i będę się uczyć tej radości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Staram się nie zatruwać innym życia swoim niezadowoleniem z całokształtu. A w swoich kręgach mam opinię pyskatego szaleńca:) Ale przecież to prawda :)

      Usuń
    2. Muszę poczytać tu jak najwięcej żeby potwierdzić lub zaprzeczyć;-)))

      Usuń
  14. Nie tylko ja zauważyłam, że pytania od Ciebie są takie same jak za pierwszym razem. Trochę mi się kłóci Twoje stwierdzenie, że jesteś leniem z tym, że nigdy się nie nudzisz. Jeżeli nie znasz słowa nuda, to znaczy, że ciągle musisz coś robić, a leń zazwyczaj kojarzy mi się nie z człowiekiem coś robiącym tylko wolniej, ale z totalnym nieróbstwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jestem pełna sprzeczności :)

      Usuń
    2. Podobno wszystkie kobiety są takie? Masz więc rywalki, Ty która nie lubisz rywalizacji.

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.