niedziela, 27 września 2015

Jaga na Facebook'u:



Ludzie są fajni

Piątek. Deszcz. Zimno. Mokro. Ponuro. Szaro i buro. Ciemno. Jesień. Światło trzeba świecić o 7 rano. Zgroza. Mgła. Do dupy… Lubię jesień, ale nie taką!! Wystawiam nogę spod ciepłej kołdry. Nie, Dziś nie wstaję. Ale ileż można kisić się w łóżku?? Wstaje do góry tyłkiem, albo lewą nogą, tak zawsze mawiała moja babcia, jak któreś z jej wnucząt wstało w złym humorze i od rana grymasiło. Nic mi nie pasuje. Komu do cholery przeszkadzały upały?? Dlaczego skończyło się lato?!? Chcę słońca. Kocham słońce, szczególnie gdy go nie ma…Wrrrr… Snuję się po domu, bez sensu. Bez celu. Jesiennie. I nawet trzecia kawa nie poprawia nastroju. Dzwonek do bramki. Psica szczeka jak wściekła, że jej się chce w taką pogodę – to musi być inkasent, albo listonosz. Bingo. Listonosz płci żeńskiej – sympatyczna pani przynosząca wszystkie przesyłki do domu J Duża koperta. Moje dane na kopercie. Nic nie zamawiałam, co to takiego. Warczę na psicę wbiegającą pod nogi i podskakującą z radości, że wracamy do cieplutkiego domu. Otwieram kopertę. I … o kurcze. Cieszę się do koperty, nie, nie do koperty. Do Joasi. 
Za aniołka w ten paskudny jesienny dzień. Za prezent. 
Nawet nie wiesz jak ten aniołek poprawił mi nastrój.
Jotka, DZIĘKUJĘ 
J
Aniołki mają to do siebie, że zjawiają się w dobrym momencie. Dalej jest deszcz. Zimno. Mokro. Ponuro. Szaro i buro. Ciemno. Jesień. Światło trzeba świecić o 7 rano. Zgroza. Mgła. Ale już nie do dupy…Kiedy popatrzę na aniołka (jakiż do mnie podobny – długie jasne włosy, czerwone wdzianko) uśmiecham się. Jak nie dużo potrzeba, żeby poprawić jesienny nastrój.

No i jak tu nie lubić ludzi??


Już ma swoje miejsce, niech mi zawsze poprawia humor.

39 komentarzy:

  1. Kamień z serca, bo bałam się czy dojdzie w całości ... cieszę się, że poprawił Ci humor :-)
    Ludzie są fajni, przekonuję się o tym codziennie. Napisałam kiedyś podpatrzoną sentencję: wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem, tylko w towarzystwie drugiego człowieka możemy polecieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek sympatyczny, skojarzenie z dziecięcą robótką na zajęciach plastycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten ma swoje szczególne miejsce w moim domu...

      Usuń
  3. Przepiękny Aniołek. Fajnie, że poprawił Ci humor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa Joanny Joaśki A*ś*k*i 😄

      Usuń
  4. Też uwielbiam dostawać prezenty. Zwłaszcza takie. I zwłaszcza w takie dni, gdy nic nie cieszy. A aniołek rzeczywiście prześliczny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam bardzo, ale MNIE to przeszkadzało. Codziennie przez caly lipiec, sierpień i pół września błagałam o deszcz, mżawkę, wilgoć, wichurę, śnieżycę i zamieć. Tak, że nie wiem czy ludzie są tacy fajni, :-) Tym bardziej, że tu gdzie jestem jest akurat 20 stopni i słońce grzmoci jak szalone, tymczasem to co wybłagałam przyszło do Polski. Nie martw się, niedllugo wracam na trochę, założę się, że pogoda wysili się na maksa, ostatni raz przed zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u mnie :) Rozgość się , Ale rozczaruję Cię - ludzie mają niewielki wpływ na stan atmosfery :) Lubię słońce i nic na to nie poradzę a aniołek poprawił nastrój w deszczowy dzień

      Usuń
  6. Piękny ten aniołek a najważniejszy jest gest i serce osoby od której tego aniołka otrzymałaś :) Wiele uśmiechu promieni na te jesienne dni Ci życzę Jago i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny prezent na poprawienie humoru, ja czasem uśmiecham sie tak do telefonu bądź laptopa widząc jak moje ukochane chłopaki wyslą mi jakąś wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bardzo sa nam potrzebni ludzie. Pozytywni ludzie z odrobiną ciepła. Gdyby nie oni... Nie wiem czy życie miałoby sens.
    A aniołki piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny aniołek. Niesamowite że doszedł akurat wtedy kiedy miałaś taki moment "zdenerwowania". Takie sytuację są przefajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrał dobry moment ... jak to aniołek

      Usuń
  10. Wszystko dzieje się po coś, nic nie dzieje się bez przyczyny:)
    Cieszę się, że poprawili Ci humor i "uratowali" dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze wierzę w ludzi, a aniołki zawsze dobrze mi się kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem realistką i wiem, że ludzie są rózni

      Usuń
  12. cudowny Aniołek! No i spełnił swoją funkcję - skutecznie poprawił Ci nastrój :) oby usmiech i pogoda ducha towarzyszyły nam wszystkim każdego dnia :)
    Bardzo pozytywny wpis. Ja też lubię ludzi, są naprawdę fajni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny prezent, taki od serca, i od razu cieplej na duszy... :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie w taki beznadziejny dzień

      Usuń
  14. Są na tym świecie ludzie, w których warto wierzyć :) Aniołek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo :) Od razu humor się poprawia, zwłaszcza jak takie niespodziewanki są zupełnie niespodziewane :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Codziennie otwieram oczy z lekkim niedowierzaniem, że świeci. A ono sobie jest od 6 do 18. Fajnie. ale tęsknię za jesienią, kolorowymi drzewami, chłodnymi porankami, mgłami snującymi się o zmierzchu, zapachem zoranej ziemi... Ech, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oglądasz "naocznie" miejsca, o których my możemy pomarzyć

      Usuń
  17. Pewnie, że są fajni ludzie tu nie mam wątpliwości. Cudny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj dowiedziałam się o zabawie LBA i postanowiłam Cię nominować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna historyjka. I miły prezent.
    A ja leżałam w sobotę na pomoście nad jeziorem i żegnałam się z końcem lata. Czas zawiesić rowery na kołku i zdjąć z niego łyżwy...

    OdpowiedzUsuń
  20. "Jotka" wpływa pozytywnie na ludzi, nie tylko dlatego, że przysyła prezenty ale przede wszystkim dlatego, że jest przemiłym jednoskrzydłym aniołem, który u mnie np. wpisuje podnoszące na duchu komentarze.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.