środa, 7 października 2015

Jaga na Facebook'u:



Wywiad z Jagą

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Tym razem nominacja od  http://gorzkaherbata.bloog.pl/J  Kto nie chce niech się nie bawi. Mi się podoba ta zabawa i odpowiadam na pytania. Zresztą tak mnie mama wychowała, żeby odpowiadać na zadane pytania. 

1. Książka lub film, który wywarł na Tobie największe wrażenie to...?

Filmowo i książkowo jestem opóźniona w rozwoju jakieś 15 lat…Teraz nadrabiam zaległości J zarówno jedne jak i drugie. Wcześniej zawsze brakowało mi na to czasu.
Film?
„Przeczucie” określany gatunek filmu jako dramat psychologiczny. Seria wydarzeń zaprzeczająca logice czasu….I jednocześnie realne zderzenie się z rzeczywistością, kiedy okazuje się, że życie bohaterki nie było tak idealne, jak myślała. Uwielbiam tą aktorkę (Sandra Bullock) i ogólnie filmy w takim właśnie klimacie.
Książka?
„Zapiski oficera Armii Czerwonej” - Sergiusz Piasecki 
Chwilami chciałam gryźć okładkę. Główny bohater, Miszka Zuboż to obrońca proletariatu. A gorzka ironia aż boli.

2. Co w sobie cenisz najbardziej?

„Zdolna jestem niesłychanie najpiękniejsze mam ubranie”
A tak poważnie to chyba to, co zazwyczaj uważam za wadę – najpierw mówię potem się zastanawiam czy warto…Ale podobno szczerość nie popłaca i z przyjaciół ogołaca.

3. Czego nie potrafisz sobie odmówić?

Słodyczy. Słodyczy. I jeszcze słodyczy. A w chwilach słabości słodyczy. No i jeszcze chyba tylko słodyczy.

4. Co lub kto inspiruje Cię najbardziej?

Nie wiem. Naprawdę. Nie zastanawiałam się. Zazwyczaj nie ulegam wpływom innych, od urodzenia miałam własne zdanie mimo, że wszystkim wkoło się to nie podobało, więc nie dawałam innym szansy, żeby byli moją inspiracją. Jeśli już to na chwilę, na jeden raz.

5. Pies, kot, czy inne stworzenie?

Pies. I kot. A nawet dwa koty. J Psy są bardziej kontaktowe. Ale koty mają to „coś”.

6. Czy zdarza Ci się spędzać czas kompletnie bezproduktywnie?

Nie pamiętam już jak to jest, zawsze mam coś fajnego do zrobienia – chociaż po całym dniu zawsze marzę, żeby nic nie robić cały dzień. A co!!! Gapić się na przykład w niebo.

7. Muzyka, która wywołuje u Ciebie gęsią skórkę to..?

Lubię każdy rodzaj muzyki. Nie toleruję jedynie chyba jazzu.
Posłuchajcie tego


i tego


Przyznać się  kto miał gęsią skórkę??


8. Czy zaliczyłaś gafę, o której chciałabyś zapomnieć? ;)

A bo to mało razy?? Już tak mam, niestety, żeby popełnić gafę i zrobić z siebie koncertową idiotkę, prawie jak w dowcipie o kobietach, nie potrzebuję specjalnych okazji i alkoholu. I bez alkoholu daję radę. No i o każdej chcę zapomnieć, ale nie mam demencji i pamiętam każdą bardzo wyraźnie.

9. Co uważasz za swój Twój największy sukces?

Moja rodzina jest moim sukcesem. Normalna (przy mnie??) ale nie zamieniła bym ich za żadne skarby.  

10. W jaki sposób najchętniej spędzasz czas wolny?

Nie mam wolnego czasu. A jak go „wyszarpię”, to oglądam jakiś film albo gdzieś jedziemy… Tam gdzie nas oczy poniosą J

11. Jaka jest Twoje ulubiona pora roku i dlaczego?

Lato. LATOOOOoooooo….
Uwielbiam długie dni, słońce i upał. Jestem tak zmodyfikowana genetycznie, że pocę się w temperaturze powyżej 30 stopni, więc w niczym mi nie przeszkadzają temperatury zbliżone do piekielnych, oczywiście przy niskiej wilgotności powietrza. Nie trzeba na siebie nadziewać miliona ciuchów, żeby szpik nie zamarzał. Poza tym każda pora jest fajna, pod warunkiem że wygląda wzorcowo, tzn. polska złota jesień zamiast pluchy, szarugi i deszczów, zima ze śniegiem i mrozem a nie z dodatnimi temperaturami i wiosna radosna J


Teraz ja nominuję i zadaje pytania

1. Jak się motywujesz do nie lubianych czynności
2. Najważniejszą osobą w twoim życiu jest...?
3. Zauważasz smerfa…zmieniasz dilera czy próbujesz go złapać?
4. Wehikuł czasu – gdzie się udajesz w pierwszej kolejności?
5. Dzień bez czego jest dniem straconym?
6. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
7. Twój paniczny strach wręcz fobia- przed czym?
8. Gdybyś wygrał 20 milionów …. ??
9. Dobry człowiek to … ??
10. Serial, do którego oglądania trudno jest Ci się przyznać przed znajomymi?
11. Po co Noe na arkę zabrał muchy i komary? Podobno wzrok miał dobry.

Wiem, że większość nominowanych, albo oleje całokształt, albo mnie, albo napisze, że nie lubi się w to bawić…OK, przecież przymusu nie ma. Mnie to bawi, więc odpowiadam na zadane pytania.

http://czarnypieprz.blogspot.com/

Dziękuję za uwagę

33 komentarze:

  1. Miałam ci ja gęsią skórkę, oj miałam :)) Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania. Słodycze...echhhhh...Jak są na horyzoncie to moja silna wola bierze urlop do odwołania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze to przyjemność brać udział w takiej zabawie- a po drugie kto nie chce niech się nie bawi .... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie... jak widzę, już po ptokach. A mnie po prostu przeleciały te trzy miesiące w jakimś szalonym tempie i nawet nie zauważyłam, że ktoś mnie zaprosił do takiej fajnej zabawy. Obudziłam się w grudniu, myśląc, że to początek października.

      Usuń
  3. :) To komplement czy ironia ?? Nie rozpoznaje po intonacji głosu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komplement! dlatego do Ciebie wpadam, bo jesteś fajna, a ten "wywiad" mnie w tym utwierdza :D

      Usuń
  4. Bardzo elegancko wybrnęłaś z nie łatwych pytań i gratuluje nominacji!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wydaje mi się że ja zadaje niełatwe pytania - te od Gorzkiej były sympatyczne :)

      Usuń
  5. Gratulacje! No jasne, że miałam gęsią... fajnie to wszystko przemyślałaś i grafika super! Przy okazji pozaglądam na polecane blogi, niektóre znam. Ale pytania wymyśliłaś ciekawe, aczkolwiek niełatwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdolna niesłychanie?? Joasiu o to chodzi z tymi pytaniami - przecież nic nie przychodzi lekko

      Usuń
  6. 1. myślą, że muszę
    2. syn. i ten drugi też ;-)
    3. zmieniam dilera
    4. do nieba - spotkać się po tych ponad 2 latach z mamą
    5. bez uśmiechu
    6. chyba guma do skakania
    7. wojną
    8. raczej mi nie grozi... ale wiele bym nie zmieniła
    9. ten, którego każdy odczuwa na odległość
    10. nie ma takich
    11. żeby producenci lepów i trutek na nie, mieli z czego żyć ;-)

    Nie nominowana, ale jakoś musiałam się przywitać ;-). Bardzo na szybko i spontanicznie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Cię poznać i cieszę się że podjęłaś rękawicę :)

      Usuń
  7. Pięknie, że wspomniałaś o rodzinie. :-) Miło dowiedzieć się więcej o Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki serdeczne. Miło zostac zauważonym, a i lubię taką zabawę w "złote myśli".
    P.S.
    Jaga, mogłabyś na jakiś czas zezwolić na kopiowanie z Twojego bloga? To znacznie ułatwi odpowiedzi na pytania.
    ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK - sekcja informatyczna już działa :)

      Usuń
    2. Ten blog nie istnieje. Tak samo jak ta blokada.

      Usuń
  9. Dziękuję:-) muzyka fajna, ale zdecydowanie dwa psy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmyślnie pomajstrowałaś te odpowiedzi, poza tym muzyczkę wrzuciłaś, oczy też nacieszyć można; no tak jak piszesz: zdolnaś, zdolnaś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło było.. poczytać :D
    Ciekawe odpowiedzi, fajna czcionka (dlatego czyta się jeszcze przyjemniej ;)), no i super, że są zdjęcia. Krótko mówiąc: lubię to! :D
    Gratuluję i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze :) Dlatego zapraszam Cię do udziału w zabawie :)

      Usuń
  12. bardzo lubie film "przeczucie", kocham psy i bez slodyczy nie wytrzymuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu udało mi się odpowiedzieć na pytania, więc zapraszam do zerknięcia na odpowiedzi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech - te słodycze - to też moja zmora na słabość., Mi kiedyś znajoma powiedziała- że będę mieć w życiu pod górkę z tymi wylewami szczerości i z głoszeniem swoich poglądów i dodała - ludzie lubią miłych i tych co mówią miłe rzeczy. Ja cenię sobie ludzi szczerych i wygłaszać swoje poglądy -choć czasami się zagalopuję a tej znajomej już nie ma na mojej drodze życia - jakoś tak naturalnie - nawet nie wiem kiedy nasza znajomość się rozeszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytuję "Zante" i "Czarny pieprz" i przyznam się, że zaskoczyła mnie zgoda pierwszej, a brak odpowiedzi u drugiej. My cukrzycy(a Ty zdaje się jesteś w grupie ryzyka)powinniśmy szukać łakoci dla diabetyków. Podobno w marketach są wydzielone półki z tym asortymentem, ale mnie nigdy nie udało się na coś takiego trafić.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.