piątek, 13 listopada 2015

Jaga na Facebook'u:



Jeszcze jeden wywiad

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Tym razem zostałam zaproszona do zabawy przez http://tynabloguje.blogspot.com/ .
Dziękuję za wyróżnienie i  oczywiście szczerze i tylko szczerze odpowiadam na pytania Justyny.


1) Jaki był Twój wymarzony zawód w dzieciństwie?
No niestety rozczaruję Cię – ale nie miałam wymarzonego zawodu. Pewnie myślałam, że zawsze będę dzieckiem.

2) Film, który nigdy Ci się nie znudzi to?
„NIGDY W ŻYCIU”  - Mogę to oglądać jak mam zły dzień, jak mam doła, jak mam świetny humor. To mój kultowy film. Też przeszłam metamorfozę jak główna bohaterka, Judyta. No i też powtarzałam do znudzenia „nigdy w życiu”. Danuta Stenka jest bezkonkurencyjna w roli Judyty.

3) Masz możliwość pozyskania jednej super mocy. Co wybierasz?
Nie wiem… Pomyślałam od razu o tych nieuleczalnie chorych dzieciach. Pewnie bym z tym cos zrobiła. Dzieci nie powinny chorować.

4) Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Nie uwierzysz, ale nie wychodzę z domu bez śniadania i bez butów.

5) Czy masz jakieś nietypowe fobie?
Mam bardzo  typowe.. tutaj o moich fobiach

6) Lato czy zima?
Lato, oczywiście, że lato.
Uwielbiam długie dni, słońce i upał. Jestem tak zmodyfikowana genetycznie, że pocę się w temperaturze powyżej 30 stopni, więc w niczym mi nie przeszkadzają temperatury zbliżone do piekielnych, oczywiście przy niskiej wilgotności powietrza. Nie trzeba na siebie nadziewać miliona ciuchów, żeby szpik nie zamarzał. Poza tym każda pora jest fajna, pod warunkiem że wygląda wzorcowo, tzn. polska złota jesień zamiast pluchy, szarugi i deszczów, zima ze śniegiem i mrozem a nie z dodatnimi temperaturami i wiosna radosna 

7) Piątek-sobota: impreza czy domowe zacisze?
Zależy od nastroju – w domowym zaciszu też są fajne imprezy

8) Otrzymujesz bilet lotniczy do wybranego miejsca na Ziemi. Dokąd się wybierzesz?
Japonia – ten kraj jest dla mnie synonimem egzotyki, zupełnie innej kultury i bardzo bym chciała to zobaczyć na własne oczy.

9) Kto jest Twoim autorytetem?
Nikt… Zazwyczaj nie ulegam wpływom innych, od urodzenia miałam własne zdanie mimo, że wszystkim wkoło się to nie podobało, więc nie dawałam innym szansy, żeby byli moją inspiracją. Jeśli już, to na chwilę, na jeden raz.

10) Ranny ptaszek czy nocny marek?
I tu zaczynają się moje metamorfozy…Kiedyś byłam typem sowy. Mogłam siedzieć do 2 w nocy, ale rano miałam problem, żeby podnieść tyłek z łóżka. Praca zawodowa nie pozwalała mi na zaleganie w pieleszach dłużej niż do 6.00 rano. Teraz kiedy od kilku miesięcy siedzę w domu i mogłabym spać  do 9.00 zaczynam dzień o 6.00 rano. Za to o 22.00 zaczynają mi się kleić powieki. J

11) Jaką rolę w Twoim życiu odgrywają święta?
Szczerze?? – kiedyś odgrywały rolę irytująco – awanturującą i często doprowadzały mnie do szału. Były przyczyną awantur, kłótni i nieporozumień z najbliższymi. Spotkania z rodziną, z którą nasze stosunki były nie zawsze były poprawne, nie zawsze mięliśmy ochotę się widzieć, nie mówiąc o wspólnym spędzaniu czasu przy stole, , ciągły bieg, żeby zdążyć do wszystkich na czas…. Ale po to Pan Bóg dał nam rozum, żeby z niego skorzystać i wypracować swoje święta… Teraz spokojna Wigilia u nas – może być i 30 osób, byle by w swoim domu. Święta mają spełniać rolę przystanku, oddechu i możliwości spotkania się z ludźmi dla których nie mamy czasu na co dzień.

  
Dziś dla odmiany nominuję , mimo, że to nie pierwszy raz -ale jak Eve Daff  rzekła - można się dowiedzieć czegoś nowego. 


I jak przy poprzedniej nominacji… Nominuję każdego kto tu wejdzie i to przeczyta. Będzie mi bardzo miło jak będę mogła przeczytać odpowiedzi na moje pytania…Staram się wymyślać pytania na które trzeba się wysilić, żeby napisać coś rozsądnego dlatego kto chce – ten pisze i bez dąsów obrażania się proszę


 Moje pytania do wszystkich którzy chcą się pobawić i mają na to chwilę czasu. 

1.      Scena filmowa, którą chciałbyś/chciałabyś odtworzyć w swoim życiu.
2.    Są przedmioty, które kojarzą się z dzieciństwem. Dla mnie to...
3.    Jesteś w wesołym miasteczku – jakiej atrakcji nie odpuścisz mimo posiadanego od dawna dowodu osobistego
4.    Przez kilka dni masz dar … głos sprawia, że to, co czytasz, staje się realne. Jakiej książki nie przeczytałabyś nigdy na głos?
5.    Z czego ostatnio śmiałaś się do łez
6.    Pierwsza myśl po przebudzeniu
7.    Chomikujesz rzeczy w myśl zasady „przydasię”  czy wyrzucasz
8.    Kierujesz się rozumem czy sercem
9.    Co denerwuje Cię tak bardzo, że wychodzisz z siebie?
10.  Twoja znienawidzona praca
11. Największy złodziej czasu



13 komentarzy:

  1. Pierwsza myśl po przebudzeniu? czasami: Hurra! nic mnie nie boli! Czasami: cholera, znowu mam globusa! Przybijam piąteczkę pod p.11 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne za nominację :) Chętnie się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! To niemal jak spowiedz:-) Gratulacje raz jeszcze!
    1. Scena filmowa, którą chciałbyś/chciałabyś odtworzyć w swoim życiu.- nie mam, ale chciałabym żeby przydarzyło mi się coś takiego jak w Serendipity
    2. Są przedmioty, które kojarzą się z dzieciństwem. Dla mnie to...konkretne książki - Mały pokó z książkami, Ryży Placek i Portowa Kompania.
    3. Jesteś w wesołym miasteczku – jakiej atrakcji nie odpuścisz mimo posiadanego od dawna dowodu osobistego - już odpuściłam, nie znoszę tego miejsca.
    4. Przez kilka dni masz dar … głos sprawia, że to, co czytasz, staje się realne. Jakiej książki nie przeczytałabyś nigdy na głos?- Kobiety z Wydm, nieodmiennie mnie przeraża.
    5. Z czego ostatnio śmiałaś się do łez - wczoraj, z siebie, pomyliłam jajko ugotowane na twardo z surowym, i zapaskudziłam koleżankę.
    6. Pierwsza myśl po przebudzeniu - zyję!
    7. Chomikujesz rzeczy w myśl zasady „przydasię” czy wyrzucasz - chomikuję na chwilę, jeśli przez rok się nie przyda to wyrzucam bez żalu.
    8. Kierujesz się rozumem czy sercem - poł na pół
    9. Co denerwuje Cię tak bardzo, że wychodzisz z siebie?- niesprawiedliwa ocena
    10. Twoja znienawidzona praca - prasowanie
    11. Największy złodziej czasu - hmmm....niektórzy ludzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mam omamy, bo nie zauważyłam rzuconej rękawicy...ale przynajmniej odpowiedź na pyt 6 mam z głowy:-)
    To teraz od początku:
    1. Na pewno jakaś romantyczna, z pocałunkiem...
    2. Książka - najlepszy prezent i najlepsza rozrywka.
    3. Krzywe lustra, bo na karuzeli mnie mdli...
    4. Milczenia owiec, po przeczytaniu książki nie zdecydowałam się na film.
    5. Z kabaretu Paranienormalni.
    7. Kiedyś trochę chomikowałam, ostatnio wyrzucam dużo i regularnie.
    8. To zależy, ale chyba częściej rozumem, ale radzę się też serca.
    9. Gdy ktoś zarzuca mi coś, co nie miało miejsca, poza tym głupota, fanatyzm, chamstwo...
    10. Nie cierpię prasowania i krojenia cebuli, jeśli mąż nie pokroi, nie używam...
    11. Ostatnio blogowanie... but I love it :-)
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO,zostałam nominowana, dopiero dopatrzyłam! dziękuję! :) :) a tak w ogóle to bardzo podzielam punkt 2, a za trójeczkę to bym cie ucałowala! kocham wszystkich co robią coś dla dzieci niepełnosprawnych. Masz rację dzieci nie powinny chorować, to nie w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Baw się :) Chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi

      Usuń
  6. Też nie wychodzę bez śniadania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bez śniadania nie wychodzę z domu, chociaż bez butów zdarzało mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ jesteś rozchwytywana w tych wywiadach, za chwilę pewnie zobaczę Cię w telewizji śniadaniowej... :)))))))
    gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie jak gwiazda ...prawie robi wielką różnicę

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.