wtorek, 24 listopada 2015

Jaga na Facebook'u:



Smażyć czy nie smażyć - oto jest pytanie

Jeszcze nie przebrzmiał smak pysznych ciasteczek, kiedy to oto przyszła kolejna paczka – tym razem od Talk Marketing


Dzięki Talk Marketing dostałam do przetestowania margarynę Rama "Smaż Jak szef kuchni". Do tej pory smażyłam na tradycyjnych olejach ,ale moje zaskoczenie było miłe.



Wiem, że generalnie smażone potrawy są niezdrowe, ale jak już smażę to wybierałam przyzwoite oleje (przynajmniej wg mojej wiedzy). Był to zazwyczaj  rzepakowy czy rafinowany olej arachidowy, posiadający jeden z najwyższych punktów dymienia. Zazwyczaj, spożywamy zbyt wiele „złych” nasyconych tłuszczów pochodzenia zwierzęcego, które powinniśmy zastępować wysokogatunkowymi olejami roślinnymi lub margarynami, które zawierają niezbędne kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 6. A tu niespodzianka – otrzymałam Rama Smaż jak szef kuchni wariant klasyczny. 6 butelek po 500 ml każda.




5 rozdałam znajomym i rodzince a jedną zostawiłam sobie. Jest rekomendowany do mięs, ryb czy naleśników. Świetnie się sprawdza do smarowania form do pieczenia. Najważniejsze, że nie zmienia smaku potraw i nie pryska podczas smażenia. Wypróbowałam już m. inn. robiąc jajecznicę, jajka sadzone i smażąc pieczarki do innego dania…Jeśli ktoś lubi to może wypróbować do smażenia mięsa czy naleśników. Smakowo jest bez zarzutu, no może producent przedobrzył odrobinę z maślanym smakiem, ale skoro wiadomo, że nasza dieta ma być urozmaicona, więc można zaszaleć z czymś innym niż zawsze olej, bo bardzo dobrze się na niej smaży.

 



31 komentarzy:

  1. Ja też do smażenia używałam rzepakowego albo oliwy ale czemu nie! Muszę kupić i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest po prostu inne niż olej - spróbuj

      Usuń
  2. Skąd Ty bierzesz te wszystkie przesyłki? Zostałaś zawodową testerką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestrowałam się na stronie , wypełniłam kilka ankiet i jakoś tak samo poleciało .

      Usuń
  3. Ciekawe, widziałam to już na półkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nieraz można spróbować czegoś innego

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. na margarynie nie ... ale to są oleje roślinne (65,4%), woda, oliwa z oliwek, sól (1,5%).

      Usuń
  6. eee ja tam jestem i będę wierna rzepakowemu, kokosowemu i...smalcowi:) Margaryn nie stosuję w ogóle a na kanapki najlepsze jest czyste masełko:) ale ile ludu tyle opinii:) za to rodzinka bardzo by się ucieszyła gdybym ich obdarowała tą Ramką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam do testów więc testuję....A to do smażenia to oleje roślinne

      Usuń
  7. Nie miałam, ale widziałam w sklepie, ludziska oglądali, jeśli nie pryska, to dla mnie duży plus, bo nie cierpię po smażeniu myć całej kuchni, a te tłuste kropki są wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu odpowiada - wolę tradycyjne oleje ale raz na jakiś czas odmiana nikomu nie zaszkodzi

      Usuń
  8. Jakie masz wejścia, że dostajesz tyle produktów do testowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypełniłam ankiety w agencji reklamowej, udostępniłam ich profil na FB i później już samo poleciało :)

      Usuń
  9. Nie próbowałam, ale i ja przetestuję. A jedzeniu piszesz pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - zawsze warto spróbować czegoś innego

      Usuń
  10. Nie znam, ale spróbuję posmażyć na tym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nie bardzo ... Frytki smaży się w głębokim oleju i nadają się do tego tylko tłuszcze i oleje o najwyższych punktach dymienia...

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Niestety nie .... frytki raczej smaży się na głębokim tłuszczu

      Usuń
  13. Witaj Jago!. Smażę na oleju rzepakowym od lat. Wypróbuję tę ramę, bo chyba już ją widziałam na półce w pobliskim markecie.
    Dobrego dnia Jago. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj jestem wierna rzepakowemu i arachidowemu ale czego nie mam spróbować czegoś nowego

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. :) wyszłam z tego samego założenia - Próbuję

      Usuń
  15. Ostatnio widziałam to w telewizji:) A ja wolę olej kokosowy do smażenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja spróbowałam i nawet jestem mile zaskoczona

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.