środa, 11 listopada 2015

Jaga na Facebook'u:



Uznanie, renoma, ankieta, interview....

Po raz kolejny dostałam nominację.  



„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Tym razem zostałam zaproszona do zabawy przez http://matkabezkitu.blogspot.com
Dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło J  i odpowiadam oczywiście na jej wszystkie pytania.

1. Co Ci daje blogowanie (co Cię kręci w blogowaniu)?
Jako dziecko miałam nie zdiagnozowane ADHD… Marzyłam całe dzieciństwo o prowadzeniu pamiętnika. Zakładałam setki zeszytów z pamiętnikowym przeznaczeniem, ale mój zapał kończył się po 2 wpisach. Dlatego w wieku późnodojrzałym zaczęłam pisać dla siebie. Nie wiem jak to się stało, że upubliczniłam moje wpisy. Co mnie „kręci”? Lubię poznawać nowych ludzi i cieszy mnie, że tyle osób śledzi moje wpisy.

2. Mocne strony (Twoje)?
Szczera i  subiektywna ocena swoich atutów to niewątpliwie trudna sztuka. Nie mam za wiele kompleksów, więc mogła bym pisać o sobie w samych superlatywach, ale niektórym może się to skojarzyć z samochwałą.

3. Wolisz rano czy wieczór?
I tu zaczynają się moje metamorfozy…Kiedyś byłam typem sowy. Mogłam siedzieć do 2 w nocy, ale rano miałam problem, żeby podnieść tyłek z łóżka. Praca zawodowa nie pozwalała mi na zaleganie w pieleszach dłużej niż do 6.00 rano. Teraz kiedy od kilku miesięcy siedzę w domu i mogłabym spać  do 9.00 zaczynam dzień o 6.00 rano. Za to o 22.00 zaczynają mi się kleić powieki. J

4. Biało-czarny, czy kolorowy?
Biały i czarny to też koloryJ

5. Wieś czy miasto? i dlaczego.
Oczywiście, że wieś. Na wsi życie płynie wolniej. Na wsi widać wyraźniej świat. Na wsi jest ciszej i spokojniej. Uciekłam na wieś mimo, że jeszcze kilka lat temu krzyczałam „Ja na wieś?? NIGDY W ŻYCIU”

6. Ekstrawertyk czy introwertyk a może ambiwertyk – kim jesteś?
Ekstrawertyk zawsze komunikuje się przejawiając energię, entuzjazm i ekscytację, szybko reaguje na pytania i wydarzenia zewnętrzne, z równą łatwością i przyjemnością komunikuje się z pojedynczymi osobami, jak i z grupami osób no i musi się hamować, aby inni tez mogli się wypowiedzieć, z łatwością dzieli się z innymi informacjami o sobie – hmmm….to muszę być ja.
.
7.Jakie wczasy wolisz: namiot, pensjonat i pełen luz, czy all inclusive i exclusive?
I tu kolejna zmiana – kiedyś uwielbiałam namioty, komary i ugniatające w nocy kamienie pod plecami. Teraz na wypoczynek wybieram all inclusive.

8. Radio, czy TV, co wolisz bardziej?
Radio może brzęczeć w tle. Jeśli już siadam na kanapie to wolę TV.

9. Spacer po lesie, czy po centrum handlowym (tylko szczerze!)
Po lesie. Nienawidzę bezsensownych „wycieczek” po galeriach. Nie rozumie tej formy spędzania wolnego czasu. Drażni mnie i irytuje.  Jednym tchem mogę wymieć sto innych, dużo przyjemniejszych form spędzania wolnego czasu.  

10.Urodziny ze znajomymi (wolisz wyprawić) przy ognisku czy w lokalu?
Lokal. Ognisko mogę sobie w każdej chwili zapalić w ogródku….

11. Czy chcesz być mega popularną blogerką i jeśli chcesz to dlaczego?
Mega? Popularną?
Zaczęłam pisać dla siebie, więc i tak nie lada frajdę sprawia mi, że ktoś chce czytać co ja tu wypisuję.


Nominuję każdego kto tu wejdzie i to przeczyta. Będzie mi bardzo miło jak będę mogła przeczytać odpowiedzi na moje pytania…Tak niezobowiązująco - do porannej kawy. 




Dlaczego?  Po pierwsze nie śledzę aż tak wielu blogów, żebym mogła bez powtarzania się, znów kogoś nominować…..A po drugie, część z nominowanych przeze mnie obrażało się,  innych, udawało, że to ich nie dotyczy, ignorowało, wyszydzało….Powtarzam po raz setny – to jest dla mnie zabawa. Jeśli ktoś nie chce po prostu nie bierze w tym udziału. A mnie się ta zabawa podoba.

I PYTAM 
1.      Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem?
2.    W ludziach lubię…
3.    Najlepsza muzyka filmowa
4.    Prawdziwa przyjaźń to dla Ciebie jest ..
5.    Czy łatwo przychodzi Ci wybaczenie
6.    Kogo szczerze nienawidzisz ?
7.    Ulubiony środek lokomocji ?
8.    Z czego najbardziej lubisz się śmiać ?
9.    Twój ulubiony przepis / danie popisowe
10.    Gatunek filmowy, którego oglądanie przychodzi Ci z trudem?
11. Najbardziej żenujący utwór, jaki ostatnio wpadł Ci w ucho?

25 komentarzy:

  1. Dzięki Ci bardzo za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę jak mantrę: w blogosferze znajdują się pokrewne dusze.. a czy zauważyłaś, że w odpowiedzi na pyt.5 wyszedł Ci wiersz niemal? Warto pociągnąć....Pytania ciekawe, jak trochę pomyślę, to może się skuszę, taka gimnastyka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie czujesz jak rymujesz... :) Zapraszam do zabawy Joasiu

      Usuń
    2. A tą moją przypadkową rymowankę możesz sobie zawładnąć i dorobić ciąg dalszy - odstępuję Ci prawa autorskie :) - ja się do pisania wierszy kompletnie nie nadaję.

      Usuń
    3. Pewnie, ze zawładnę ochoczo, czekaj na rezultat :-) Dziękuję, a prawem autorskim podzielę się:-)

      Usuń
  3. a mogę pobawić się w komentarzu?:)
    1-czasem słodki jak malina, czasem ostry jak chilli:) zależy od nastroju hehe
    2-pozytywne nastawienie-wszechobecny hejt działa na mnie z deka destrukcyjnie
    3-Aerosmith do Armageddon, "Now we are free" do Gladiatora, Halleluja" i wszystkie inne do Shreka:)
    4-relacja z kimś z kim nigdy się nie pokłóciłam, ie powiedziałam na tą osobę złego słowa i zawsze wiem że mnie wysłucha- mam 2 takie osoby-tylko lub aż dwie:)
    5-niestety nie i bardzo utrudnia mi to życie, niby wybaczam a w głębi duszy nadal czuję do danej osoby duży żal
    6-nie ma takiej osoby na szczęście, mogę kogoś nie lubić ale nienawiść to już za mocne uczucie
    7-zdecydowanie metro w Oslo:) prawie nigdy się nie spóźnia, nie hałasuje, nie trzęsie się, jest całkiem szybkie i ma mnóstwo miejsc siedzących:)
    8-z dziwnych tekstów mojego Adama np dziś "daj jakiegoś łakocia...ej a łakoć to się wzięło od kota? No wiesz-łakocia kocia, że niby one takie słodkie jak słodycze są?":)
    9-grochówka, podobno wychodzi mi genialna, i naleśniki:) może to nie są popisowe dania ale wiem ze zawsze smakują:)
    10- westerny- NIE TRAWIĘ zdecydowanie, sama nie wiem czemu
    11- "ona czuje we mnie piniądz" haha:)
    No to by było na tyle:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam lubię te zabaw w pytania i odpowiedzi. Przyznam, że jestem zaskoczona, że bywają tacy nominowani, którzy się obrażają albo wyszydzają. Zaskakujące naprawdę. Do tego ... jakby oględnie zapytać ... nie poczułaś się tymi blogerami rozczarowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają, oj bywają. Masz rację - poczułam nie tylko rozczarowanie ale i niechęć do tych ludzi. Może i jest to jakaś forma dziecinnego łańcuszka ale nie można być takim strasznie poważnym

      Usuń
    2. Ja tam nie mam nic przeciw poważnym ludziom cz tym, którzy nie lubią się bawić. Mnie w tym bardziej zadziwiło, że można sie obrazić za to, że kto inny się bawi i do zabawy zaprasza. Wszak można zwyczajnie odmówić. A kpina czy szydzenie z tego, kto bawić się chce jest zwyczajnie ... niekulturalne. Zauważ, jak precyzyjnie dobrałam słowo "niekulturalnie", co by sie też zmieścić w jego znaczeniu ;-)))))))))))

      Usuń
  5. No to przyłączam sie do zabawy:
    1. Zdecydowanie słodko-kwaśny, z przewagą kwaśny
    2. Poczucie humoru nade wszystko.
    3. Będzie śmiesznie, ale lubię muzykę z Ojca Mateusza, choć film oglądam czasem i przypadkowo, rzadko całe odcinki.
    4. Lojalność, lojalność i jeszcze lojalność.
    5. A to zależy komu i co jest do wybaczenia. Jednym szybko, bo zawsze sobie jakoś tam wytłumaczę przyczynę i zapominam. Innym nigdy, choć uczę się z tym żyć dość szybko i nie szykanuję okazywaniem urazy.
    6. Nie ma takiej osoby. Bo kogoś nienawidzić to by musiało być po całości, a nie znam takiego człowieka, który nie ma w sobie nic dobrego.
    7. Pociąg (może dlatego, że mnóstwo lat nie jechałam pociągiem i stąd mi się wzięło;-) i samolot, ale tylko start ;-))) Za to moment nabierania prędkości i wzbijania się w górę samolotu uwielbiam.
    8. Najbardziej lubię dowcip sytuacyjny, szybkie, cięte riposty.
    9. Myślę, że to golonka po bawarsku.
    10. Filmy ze scenami batalistycznymi - bez względu na gatunek, wyścigami samochodowymi i bijatykami - bez względu na gatunek. Nie lubię też, ostatnio bardzo popularnych, filmów rozgrywających się w Starożytności (jakieś "Walki o tron" i temu podobne)
    11. Ołłł, mało słucham muzyki, nie jestem na bieżąco. Poza tym mam od zawsze problem z zapamiętywaniem tytułów i nazwisk. Jak długo bym tu nie myślała to i tak chodzą mi po głowie tylko "majteczki w kropeczki" ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja np. nigdy nie spałam nawet w namiocie. :D Fajnie poczytać o Tobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj kiedyś przespać w namiocie kilka nocy - wrażenia niezapomniane

      Usuń
  7. Ja też uwielbiałam kiedyś spanie pod namiotem a nawet na kocu zdarzało mi się usnąć w jedną z cieplejszych nocy także z komarami kiedyś byłam w bliskim kontakcie. Podobnie jak Ty uwielbiam wieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz robimy się bardziej wygodne...prawda?

      Usuń
  8. Gratulacje Jago. :) .
    Ja tego po prostu nie lubię, ale bez wyszydzania, czy wyśmiewania, tego już w ogóle nie rozumiem. To przecież zabawa i jak kogoś to kręci, to niech się bawi, o to przecież chodzi. :) .
    Dobrego dnia Jago. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak widać ludzie są różni ...

      Usuń
  9. Znowu dowiedziałam się o Jadze ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz....Ja się dopiero rozkręcam

      Usuń
  10. te kubeczki zostawił poprzedni właściciel- domyślam się że są bardzo stare i strasznie je lubimy:) nie muszę kupować specjalnie filiżanek bo te idealnie pasują do starego domku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne... Budzą wspomnienia... Możesz odpowiadać na swoim blogu - często go odwiedzam, więc przeczytam odpowiedź, ale nie mniej cieszę się że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  11. Gratuluję i odpowiadam:
    1. Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem? - słodki, ale bez doprowadzenia do mdłości.
    2. W ludziach lubię…- dystans do siebie i takt.
    3. Najlepsza muzyka filmowa - ostatnio Hans Zimmer - Time do Incepcji
    4. Prawdziwa przyjaźń to dla Ciebie jest ..coś co zdarza się raz w życiu, w moim przypadku to mój mąż, co znacznie ułatwia nam przebywanie ze sobą.
    5. Czy łatwo przychodzi Ci wybaczenie - tak, ale zapomnienie o wiele trudniej.
    6. Kogo szczerze nienawidzisz ? - nie ma kogoś takiego. Mam za to kilka osób do których odczuwam niechęć.
    7. Ulubiony środek lokomocji ? - samolot i samochód.
    8. Z czego najbardziej lubisz się śmiać ? - chyba najbardziej z siebie.
    9. Twój ulubiony przepis / danie popisowe - że co???
    10. Gatunek filmowy, którego oglądanie przychodzi Ci z trudem? - filmy wojenne i melodramaty.
    11. Najbardziej żenujący utwór, jaki ostatnio wpadł Ci w ucho? - niestety, przypomnienie sobie Africa Simona spowodowało nieustanne podśpiewywanie sobie pod nosem Ramaya-uhuhu Ramaya...

    Ukłony ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie :)

      Usuń
  12. Zastanawiałam się czy są tacy, co ignorują nominację. Ja nie zignoruję.
    1. Chili, trudne do zniesienia
    2. Różnice, bo są najciekawsze
    3. Cokolwiek Ennio Morricone
    4. Coś co dane jest niewielu
    5. Niestety, pamiętnika jestem. Ale pracuję nad tym
    6. Czy ja wiem? Tak, żebym mogła zabić to nikogo.
    7. Nogi, ale ostatnio rzadko korzystam
    8. Monty Python mnie bawi niezmiennie
    9. Hahaha. Catering
    10. SF
    11. Wszystko czego ostatnio słucham jest dość żenujące. Takie Indo- disco

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.