poniedziałek, 7 grudnia 2015

Jaga na Facebook'u:



Mój Mikołaj :)


I ja też dziś miałam Mikołaja-niespodziankę. 

Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie, którą zorganizowała Kulinarna Maniusia. Jakoś tak się porobiło, że wygrałam kubek-słoiczek. Ucieszyłam się, a jakże, lubię takie kuchenno-drobiazgowe gadżety. O zabawie zapomniałam, aż do dziś, kiedy to kurier przywiózł spory pakunek.


Miał być kubek, ale po rozpakowaniu okazało się, że kubki są dwa. Od przybytku głowa nie boli.



Do tego cztery słomki. No i kto nie lubi dostawać prezentów?? A jeszcze bardziej rozczuliła mnie karteczka odręcznie napisana i przyklejona wewnątrz pudełka.




Zwyczajne POZDRAWIAMY” . Przecież to urocze. A jak poprawia nastój od rana.




26 komentarzy:

  1. Rzeczywiście uroczy prezent. Kiedyś wyśmiewano musztardówki, a teraz słoiki są bardzo trendy. Myślałam, że to moda azjatycka, a okazuje się, że światowa. Ho Ho Ho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewuś - raczej mi się to nie skojarzyło z musztardówką , ale i one miały swój urok

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, kubeczko słoiczki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała jak ja się cieszę :)

      Usuń
  3. Czyli najprawdziwszy Mikołaj: super słoiczki, pomysłowy prezent i mega niespodzianka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie drobiazgi ,a jak cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo :) Następnego drinka Ci w nim zrobię

      Usuń
  5. Też mnie cieszą odręcznie wypisane słowa. W sklepie, w którym internetowo kupuję drobiazgi, dołączają odręcznie napisaną kartkę z pozdrowieniami i podpisem osoby pakującej paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest sympatyczniejsze niż cała strona napisana najbardziej ozdobną czcionką

      Usuń
  6. Słoiki przydadzą się na przetwory, chyba, że ich nie robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są kubki szklane ozdobne - wyglądają jak słoiczki - na przetwory się nie nadają :)

      Usuń
  7. Widziałam podobne kubeczki w sklepie i parsknęłam śmiechem. Potem dopiero zauważyłam, że teraz taka moda! Czego jeszcze nie wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się podobały od zawsze... Kiedyś widziałam takie z przykrywkami w krateczkę, ale zawsze cena była zaporowa

      Usuń
  8. Każdy prezent jest fajny:-) nawet najmniejszy cieszy, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie - szczególnie jak ktoś się wysili i dwa słowa odręcznie napisze

      Usuń
  9. Super zabawa i piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też mi się podobają takie gadźety

      Usuń
  10. Na te słoiczki czaje się od lata :)Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mi też się od zawsze podobały

      Usuń
  11. uwielbiam takie słoiczki! mogę się pochwalić już trzema różnymi w swojej kolekcji- ale ja sobie kupić musiałam a ty masz szczęściaro za darmo i to jakie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam firmowe, ale takie zwykłe na allegro można kupić

      Usuń
  12. Świetny prezent otrzymałaś :) Przeurocze te słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne słoiczki, jak się sprawują ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubeczki super oryginalne. Gratuluję prezentu, może poprawić humor.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.