niedziela, 21 lutego 2016

Jaga na Facebook'u:



Savoir vivre czyli etykieta dla każdego. Jak ktoś pyta należy odpowiedzieć....


Po raz kolejny bawię się odpowiadając na pytania....„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego Blogera, w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. Tym razem zostałam zaproszona do zabawy przez Monikę. Dzięki, jest mi bardzo miło i oczywiście tradycyjnie biorę udział w zabawie.

 No więc zaczynamy:
1. Dostałaś właśnie darmowy bilet na podróż na księżyc, ale zauważasz, że jest tylko w jedną stronę. Co robisz?
Wyrzucam bilet. Tak na wszelki wypadek do kominka, żeby mi coś nie odbiło. Po pierwsze twardo stąpam po ziemi i lubię to moje miejsce na ziemi. Więc po cholerę mi się pchać tam gdzieś, gdzie tylko Twardowski mieszka?

2. Siedzisz w barze i pijesz właśnie trzecie piwo. Przysiadają się do ciebie Vladimir Putin, szkielet Tolkiena i przystojny Włoch lub - wedle gustu - piękna Włoszka. Każdemu możesz zadać po jednym pytaniu. O co zapytasz?
Zapytam barmana co było w tym piwie…

3. Gdybyś mogła żyć tysiąc lat, jak wykorzystała byś cały ten czas?
Na życie, po prostu na życie…

 4. Co byś wybrała: aby przez dwie sekundy usiadł na tobie słoń czy trzy-godzinną rozmowę z Kaczorem Donaldem na temat zmian konstytucyjnych w II RP?
Słoń nie jest chyba aż tak ciężki… Chociaż powtórka z prawa konstytucyjnego też by mi się przydała.

5. Kot z jednym okiem czy pies bez ogona? Uzasadnij wybór.
Nad moją psicą wisiało widmo utraty ogona – miała nowotwór na ogonie. Na szczęście udało się uratować. A kot bez oka bardzo szybko się przystosowuje do nowej sytuacji, lubię zwierzęta, więc gdybym miała taką kocinę, to też nie było by problemu.

6. Możesz odwiedzić trzy kraje w trzy dni. Gdzie jedziesz?
Japonia, Peru, Boliwia, a jako plan awaryjny Hiszpania  

7. Znajdujesz na ulicy kupon Toto-Lotka, który trafia szóstkę. Wygrywasz miliard. Następnego dnia osoba, której bardzo nie lubisz skarży ci się (nie wiedząc o twojej wygranej), że zgubiła kupon Toto-Lotka z trafioną szóstką. Co robisz?
Mam tylko kilka osób których baaaaardzo nie lubię – nie oddałabym. Jeśli ktoś byłby na tyle głupi, żeby zgubić miliard to nie jest wart posiadania takiej kasy. No dobra….zapytała bym czy chce połowę wygranej. Jak nie – to wypad.

8. Złoto czy srebro? Dlaczego?
I złoto i srebro. Bo ja, jak sroka, lubię błyskotki.

9. Możesz podbić oko jednej postaci historycznej. Komu i z jakiego powodu?
Rodzicom Adolfa Hitlera – dlatego, że nie stosowali antykoncepcji.

10.  Twój przyjaciel przywiązuje cię do fotela i każe oglądać na raz jedną ze sławnych filmowych trylogii: "Matrix", "Władca pierścienia" lub "Gwiezdne Wojny". Co wybierasz?
To nie moje klimaty – ale wybieram MATRIX

11. Którą książkę czytasz najczęściej?
Żadnej teraz nie czytam  więcej niż raz. Ale swojego czasu kilka razy przeczytałam wszystkie części „Ani z Zielonego Wzgórza”




A ja tradycyjnie zapraszam wszystkich i nominuję tych którzy tu wejdą, przeczytają, zechcą się z nami bawić i nie uważają, że to prosta zabawa dla prostych ludzi.

1.      Na jaki posiłek, za żadne pieniądze świata, nikt Cię nie namówi?
2.    Twój sposób na zniwelowanie stresu?
3.    Najgłupsze i najśmieszniejsze imię żeńskie i męskie jakie słyszałaś?
4.    Jak wygląda ósmy kolor tęczy?
5.    Co Cię przeraża w starości?
6.    Jak wg Ciebie  wygląda "nic"?
7.    Przepowiednie, horoskopy, wróżby – bzdury czy rzeczy warte zastanowienia się?
8.    Lubisz wszystko dokładnie zaplanować czy wolisz spontan i idziesz „na  żywioł”?
9.    Który blog wywołuje u Ciebie uśmiech z rana?
10.Jakiego dźwięku nie znosisz?
    11. Jak wg Ciebie wygląda sytuacja bez wyjścia?


15 komentarzy:

  1. haha 2 i 9 odpowiedź wymiatają:)
    Na tak oryginalne pytania muszę odpowiedzieć!
    Może niekoniecznie o 23.15 ale odpowiem na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalne pytania! :D
    Hmm spodobały mi się też Twoje. Haha co do dźwięku, którego nie znosze przypomniał mi się alarm kiedy mieszkałam przez jakiś czas w akademiku i takie próbne alarmy trwały kilka minut... zwykle próby przeprowadzali o godzinie 8 rano. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałabym Władcę pierścieni i to bez przywiązywania, bo widziałam już chyba 4 razy, a reszta chyba podobnie:-) na pytania odpowiem, ale potem, bo chora jestem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytania świetne a jeszcze lepsze odpowiedzi,pomysłowe i niebanalne. Gratulacje.
    Z przyjemnością przeczytałam wszystkie Twoje odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście wolałabym podbić oko rodzicom Himmlera, ewentualnie rekruterowi wiedeńskiej akademii sztuk pięknych za to, że owego Hitlera nie przyjęli. Ale nie ma tu co gdybać, świetne odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Najbardziej szczupła
    [najbardziejszczupla.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejednego nie przyjęli na akademię sztuk pięknych ale w ramach niespełnionych marzeń nikt nie zapisał się w historii jako ludobójca :)

      Usuń
  6. Jakoś mnie to nie pociąga. Pozdrawiam Jago. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oddałabym kuponu Totka, nawet gdybym tą osobę lubiła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... ja tak z moralnego punktu

      Usuń
  8. Tez się się nie nabiorę na czytanie książki więcej niż jeden raz...bez sensu, człowiek zawsze sie zawiedzie za drugim razem.

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.