środa, 17 lutego 2016

Jaga na Facebook'u:



Zmiany techniczne - nieuatoryzowany wpis (ciekawe na jak długo)

Witam wszystkich. Tu wspaniaaały Dziecek
Z ogłoszeń: mamusia chciała (i dostała) swój przycisk Lubie to! na Twarzoksiążce. Ile gderała przy tym to jej ("a może daj to tu?" , "a weź to powiększ", "a weź to zmiejsz", "a ja chce taki kolor", "a to musi byc tu?" i tak po ponad 20 zmianach i edycji całej koncepcji wreszcie jest).

Przy okazji motywujcie moją mamę bo się odchudza (który to zamiar w tym roku? Chyba 8) i obiecała sobie, że nie będzie jeść słodyczy. Dopilnujcie ją w tym bo mnie może zabić.

14 komentarzy:

  1. Jedzenie słodyczy jest bezpieczniejsze dla otoczenia. Pozdrowienia dla Dziecka. Czyżby miał ferie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dorosły facet!!! Sesje ma - zamiast się uczyć to zapiski uskutecznia na mamusi blogu :) A tak poważnie to jest moim informatycznym wsparciem - to pozwoliłam wpisać się gościnnie

      Usuń
    2. Dorośli też mają ferie, nie? Mój młodszy to nawet podejrzanie długo.

      Usuń
  2. A już myślałam, że się włamał!!! Popieram Ewę, każda drastyczna dieta z miłego człeka czyni zołzowatego, ale wybór należy do Ciebie! Trzymam kciuki, jeśli wybierzesz cukrowy detoks....
    Mój już po sesji i teraz lata na siłownię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty - co prawda informatyk ale lojalny :) Detoks to za dużo powiedziane :)

      Usuń
  3. hehe taaa, pamiętam jak ja mojej mamie profil jeszcze wtedy na nk zakładałam i kilka dni musiałam ją instruować co i jak ale najpierw nauczyć włączać komputer;) Także ten łączę się w bólu i w zrozumieniu z dzieciątkiem;) i powodzenia na sesji a Jadze wytrwałości we wstrzemięźliwości słodyczowej! Nie pozabijaj członków rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dieta...? No niech mamusia tego nie robi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecek poszedł se już :(( Taki duży a skarżypyta i kabel - I Ty Chomisiu przeciwko mnie ??

      Usuń
    2. Ja właśnie z Tobą i dlatego ja Ci diety odradzam, bo będziesz poddenerwowana, smutna,z depresejnymi nastrojami... Po co Ci TO???

      Usuń
  5. Dasz radę :-) Ja też daję, tylko, że od tygodnia waga ani drgnie :-)
    Jednak fajnie jest mieć dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie Jago ciekawe.....
    Powodzenia odchudzaniu. :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 raz w tym roku? To Ty sie bidulo już cały rok odchudzasz!

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.