piątek, 14 października 2016

Jaga na Facebook'u:



Kto pyta ten...




...Ten dostaje odpowiedź. Tym razem odpowiadam na pytania Zielonej Małpy. Lubię tą zabawę więc po raz kolejny biorę w niej udział.



Więc zaczynamy :

1. Jaka była najgorsza książka, jaką czytałaś/czytałeś w życiu?
Nigdy takiej nie przeczytałam - jeśli książka mnie nudziła lądowała w przysłowiowym koszu. Po co tracić czas na takie rzeczy?

2. Seriale czy filmy?
Przez ostatnie prawie dwa lata mam zdecydowanie więcej czasu, więc nadrabiam zaległości filmowe i serialowe...Jeśli mi się podoba to oczywiście i film i serial.

3. Gdybyś mogła/mógł wygrać prywatny koncert dowolnego zespołu (z dowolnym składem, żyjącym i zmarłym), kogo byś wybrała/wybrał?
Ta opcja zmienia się u mnie jak w kalejdoskopie...Na chwilę obecną, skoro to miało by być tylko dla mnie, to wybieram dobre, bo polskie - Brathanki albo Golec uOrkiestra

4. Jakie jest twoje najpiękniejsze wspomnienie?
Mam takich sporo, ale są moje i nie zdradzę, muszę mieć trochę prywatności. 

5. Czego najbardziej bałaś/bałeś się w dzieciństwie?
Gąsienic, bałam się histerycznie. Do tego stopnia, że jak miała, przejść obok pokrzyw oblepionymi tymi paskudami czułam taką awersję, że do dziś chce mi się płakać.

6. Kim chciałaś/chciałeś zostać, kiedy byłaś/byłeś dzieckiem?
Byłam dzieckiem...i nie myślałam o przyszłości. 

7. Kawa z mlekiem czy czarna? Z cukrem czy bez? A może herbata?  
Herbatę piję okazjonalnie. Kawę uwielbiam. Czarną, z odrobiną mleka i odrobiną cukru. Z dodatkiem kardamonu, z ekspresu, parzoną w tygielku, z kafeterki czy inna wariacja na temat...byle nie rozpuszczalne chlapy.

8. Jaki jest twój ulubiony smakołyk?
Słodycze pod każdą postacią. W przerywnikach słodycze a od czasu do czasu słodycze. I jeszcze czekolada. 

9. Czego nie zjadłabyś/zjadłbyś za żadne skarby tego świata łącznie z Chinami Ludowymi? 
Rożnego rodzaje owoce morza i wszystko co się źle kojarzy - móżdżek małpi, śmierdzące kacze jajo, psina i kocina.

10. Dzień bez czego jest dniem straconym?
Dzień bez...ojjjj... dużo by wymieniać.



11. Sposób na poprawę humoru w deszczowe dni?
Takie jak te ostatnie? Ciepły dom pełen kuchennych zapachów, świeżo upieczony chleb...Prawie sielanka. A do tego trochę wysiłku fizycznego. Endorfiny załatwią resztę.

A teraz ja pytam


1. Ukochane kwiaty

2. Lubię ludzi którzy...
3. Idealny facet to wg Ciebie (tak! wiem, że to pytanie z serii science fiction)
4 Do której serialowej rodziny zdarzyło Ci się porównać
5. Jaki jest według Ciebie ósmy kolor tęczy 
6. Smaki dzieciństwa których nie możesz odnaleźć 
7. O czym marzysz ale brakuje Ci odwagi
8. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś/łeś
9. Najlepszy sposób na przeziębienie
10.Czego nie da się nauczyć
11.Dlaczego narzekasz

I tradycyjnie już nominuję każdą osobę, która chce się z nami bawić.

22 komentarze:

  1. Dzielę z Tobą umiłowanie do prawdziwej kawy:-))) Odpowiem na 3 pytanie- taki ktory potrafi gotować, narabac drew, przewinac dziecko, szyć, obciąć mi włosy i zrobić makijaz, taki ktory o mnie dba, kocha mnie nawet kiedy leżę w błocie i wszyscy mnie kopią, i ktory nieustannie zachwyca sie moją osobą:-)
    Lubię ludzi, którzy potrafią śmiać sie z siebie;-) co sama praktykuję.Sciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpuszczalne chlapy też mnie nie kręcą :)

      Usuń
  2. Ciekawe skąd bierzesz te endorfiny?Ja miałam sporo uciechy "gryzmoląc " posta o Tobie. Udanego weekendu z czarną kawą z odrobiną mleka, cukru i kardamonu oraz dużą ilością słodyczy. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam - ciepło i miło mi się zrobiło po przeczytaniu

      Usuń
  3. No popatrz, taka odważna, a gąsienic się bała ;-)
    Spróbuję odpowiedzieć na Twoje pytania:
    1. Wszystkie, ale najbardziej małe bukieciki...
    2. Nikogo nie udają, ani lepszych ani gorszych, niż są.
    3. Mój mąż ... byłby gdyby lubił tańczyć, ale wybaczam mu to :-)
    4. Nudny serial by to był...
    5. Oj, nie wiem, może tzw. twarzowy...
    6. Potrawy moich babć, a każda miała swoje tajemnice...
    7. Skok ze spadochronem?
    8. Za całą pierwszą pensję kupiłam sobie piękne chabrowo - metaliczne oficerki...
    9. Tabcin, herbata z cytryną i łóżeczko :-)
    10. Chyba dobrego stylu, albo ktoś ma klasę i dobry gust albo nie...
    11. Ostatnio staram sie nie narzekać, ale to trudne jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę Jotko, że Jaga nie bała się gąsienic tylko się ich brzydziła. Zaciekawiły mnie te oficerki w chabrowo- metalicznym kolorze. Masz może ich zdjęcie? Nie bardzo umiem sobie wyobrazić ten kolor.

      Usuń
    2. Zdjęcia nie ma, bo to dawne dzieje, ale wyglądały jak lakiery do paznokci lub samochodowe - chaber metalik.

      Usuń
    3. Chciała bym Cię w nich zobaczyć :)

      Usuń
  4. Trochę feministyczne te pytania, ale zmierzę się...
    1- Hmmmm...
    2- ...nie są upierdliwi.
    3- Może ja?
    4- W tym kraju znalazła się praca dla człowieka z moim wykształceniem, więc trochę brakuje nam do Kiepskich (i kibel mamy w mieszkaniu)...
    5- Chyba różowy.
    6- Oranżada w proszku.
    7- Chciałbym powiedzieć komuś kilka słów... Może jeszcze powiem?
    8- Teledysk nagrałem.
    9- Grzane piwo z miodem. Jak ręką odjął!
    10- Pływać!
    11- W genach to mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. róże
    2. mnie rozśmieszają
    3. nie istnieje facet idealny, tak jak nie ma idealnych kobiet
    4. Simsów, ale to nie serial, tylko gra
    5. taki, który razi oczy...pewnie jakiś seledyn ;)
    6. jajko, wiejskie jajko
    7. odwagi to ja miałam aż za dużo...
    8. było takich sporo
    9. wyleżeć chorobę
    10. chińskiego
    11. bo mam powód - jeśli nie mam, nie narzekam

    OdpowiedzUsuń
  6. i super :) Jaka sie ujawnia, ale nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z chęcią odpowiem, bo bardzo lubię tego typu zabawy :)
    1. Ukochane kwiaty
    Lilie, chryzantemy, piwonie i bzy.
    2. Lubię ludzi którzy...
    Nadają na tych samych falach, co ja.
    3. Idealny facet to wg Ciebie (tak! wiem, że to pytanie z serii science fiction)
    Mój mąż :D
    4 Do której serialowej rodziny zdarzyło Ci się porównać
    Nie zdarzyło mi się, choć gdy byłam nastolatką, to miałam przezwisko Kelly Bundy, bo podobno byłam do niej podobna z wyglądu :)
    5. Jaki jest według Ciebie ósmy kolor tęczy 
    Nieskończony :)
    6. Smaki dzieciństwa których nie możesz odnaleźć 
    Rolada śląska i befsztyk z cebulką mojej babci.
    7. O czym marzysz ale brakuje Ci odwagi
    Spełniłam wszystkie swoje wielkie marzenia, teraz mam tylko plany do realizacji :)
    8. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś/łeś
    W młodości robiłam wiele szalonych rzeczy, ale wolę do tego nie wracać ;)
    9. Najlepszy sposób na przeziębienie
    Góralska herbata :)
    10.Czego nie da się nauczyć
    Myślę, że wielu rzeczy, niektóre musimy po prostu otrzymać jako łaskę.
    11.Dlaczego narzekasz
    Raczej tego nie robię, zawsze skupiam się na jasnych stronach życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i dzięki za odpowiedzi

      Usuń
  8. 1. Ukochane kwiaty - nie wiem czy to się liczy ale uwielbiam kaktusy.
    2. Lubię ludzi którzy... - mają jakąś pasję.
    3. Idealny facet to wg Ciebie - taki, który ma wady, które jestem w stanie zaakceptować.
    4 Do której serialowej rodziny zdarzyło Ci się porównać - raczej do żadnej.
    5. Jaki jest według Ciebie ósmy kolor tęczy - pudrowy róż.
    6. Smaki dzieciństwa których nie możesz odnaleźć - jajecznica mojej babci.
    7. O czym marzysz ale brakuje Ci odwagi - o wyprowadzce do Stanów Zjednoczonych.
    8. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś/łeś - to zdecydowanie nie jest rzecz którą powinnam się chwalić.
    9. Najlepszy sposób na przeziębienie - mnie zawsze na nogi stawia mleko z miodem albo herbata z dużą ilością cytryny.
    10.Czego nie da się nauczyć - wszystkiego można się nauczyć jeśli tylko ma się wystarczająca motywację.
    11.Dlaczego narzekasz - bo taka już jestem z natury. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i dzięki za udział w zabawie :)

      Usuń
  9. Dzięki za odpowiedzi :)
    Ostatnio kupiłam kardamon i od tej pory kawę piję tylko z nim. Gdzie on był przez całe moje życie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się :) a kardamon jest genialny :)

      Usuń
  10. Czuję sie zaproszona do zabawy:
    1. Ukochane kwiaty - róże i mieczyki
    2. Lubię ludzi którzy... są prostolinijni
    3. Idealny facet to wg Ciebie (tak! wiem, że to pytanie z serii science fiction) - mój mąż
    4 Do której serialowej rodziny zdarzyło Ci się porównać - do żadnej
    5. Jaki jest według Ciebie ósmy kolor tęczy - fuksja
    6. Smaki dzieciństwa których nie możesz odnaleźć - pyzy mojego taty
    7. O czym marzysz ale brakuje Ci odwagi - żeby... nie wiem, jak marzę to mi sie spełnia
    8. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś/łeś - rzuciłam pracę, nie mając na oku nic innego. w moim wieku trudno coś znaleźć
    9. Najlepszy sposób na przeziębienie - wypocić się pod kołdrą przez 2-3 dni
    10.Czego nie da się nauczyć - kochać
    11.Dlaczego narzekasz - staram się tego nie robić
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że chce Ci się z nami bawić :)

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.