środa, 19 października 2016

Jaga na Facebook'u:



Wiem to odpowiem...


Tylko tym razem odpowiadam na pytania Mady z 


Odpowiadam późno, ale lepiej późno niż….

1. Jakie są 3 cechy Twojego charakteru, które w sobie lubisz najbardziej?

Jestem skromna niesłychanie, najpiękniejsze mam ubranie…Jakoś chwalić się na temat samej siebie nie przystoi. Chociaż może trochę? Ale tylko 3 cechy? No dobra…Szczerość, poczucie humoru, optymizm.
Ale też lubię się śmiać. Właściwie chyba można cieszyć się każdą sytuacją, poza ekstremalnymi sytuacjami których, jestem w stanie obrócić w żart. Lubię to w sobie, bo często przydaje się żeby rozładować napięcie w towarzystwie, albo po prostu poprawić komuś humor. Śmiech jest FAJNY. Jestem też niepoprawna politycznie i to także w sobie lubię. Często walę prawdę wprost, zanim się zastanowię to już powiem. A szczerość nie popłaca i z przyjaciół ogołaca I idę dalej – taka jestem, lubię taka być i chyba się nie zmienię.

2. Jakiego produktu/potrawy nigdy byś nie tknął/tknęła?

Lubię poznawać inne kuchnie. Lubię te regionalne, lubię te poznawane w obcym kraju. Ale żadne mózgi małp, zarodki kaczych jaj, psina, kocina  czy inne nie do przełknięcia ze względu na różnice kulturowe wynalazki nie wsadzę do paszczy.


3. Jaką książkę obecnie lub ostatnio czytałeś/łaś?

Babskie czytadło 
Sekret mojego męża - Liane Moriarty

4. Co ci się ostatnio śniło?

Ojjj...najczęściej pamiętam te najbardziej niedorzeczne sny, które nie nadają się do upublicznienia.

5. Czy jest coś, czego szczególnie się boisz?

Poza tym że boję się okrutnych, złych i głupich ludzi (to mieszanka bardzo niebezpieczna)  to mam jeszcze lęk wysokości i przestrzeni 

6. Najmilszy prezent jaki dostałeś/łaś?

Każdy prezent jest miły bo wiem, ze ktoś sobie zadał trud, żeby mi sprawić przyjemność.

7. Najdziwniejsze przyzwyczajenie?

Mam wiele takich... Np. poranną kawę  piję w dużym przeźroczystym kubku a kolejne też w specjalnych kubkach na odpowiednią porę. Mam znienawidzony widelec i ulubioną łyżkę.

8. Co Cię najbardziej relaksuje?

Mój relaks to cieszenie się świętym spokojem. Lubię się śmiać, bo śmiech mnie relaksuje. A do tego jeszcze poproszę kubek pysznej kawy z kardamonem albo wieczorkiem lampkę koniaczku. Moja ulubiona forma spędzania czasu, to cieszenie się świętym spokojem. Lubię też  ludzi z  podobnym poczuciem humoru. 

9. Blogi o jakiej tematyce lubisz czytać najbardziej?

Najbardziej lubię blogi "normalne", osobiste, o życiu zwyczajnych ludzi. O ich zmartwieniach i szczęśliwych chwilach. Szczególnie jak jest to opisywane z dużą dozą poczucia humoru…Zaglądam też na blogi kulinarne.
Nie przepadam za blogami specjalistycznymi ani eksperckimi i tymi z poradami. Nie lubię też kąśliwych blogerów, którym się wydaje, że skoro to ich wirtualna przestrzeń to są centrum wszechświata. Na każdy komentarz kapią jadem i przekleństwami. Mimo, że często są autorami świetnych tekstów omijam takie szerokim łukiem. Oszołomów mam na co dzień - w blogach które mają być dla mnie rozrywką, nie muszę ich znosić Nie raz mam ochotę napisać że jeśli jesteś nudna, nijaka, zawistna, zazdrosna, złośliwa, chamska i posiadasz trochę czasu, żeby obrażać innych, to idealnie pasujesz właśnie do takiego do profilu  blogera, którego nie chcę czytać. Reszta jest OK.

10. Jaką masz ksywkę:)

Jaga oczywiście 


11. Czy lubisz brać udział w Liebster Blog Awards?
Tak, lubię :)  i odpowiadam na pytania. Ale ja nie typuję nikogo. Każdy kto ma ochotę się z nami bawić odpowiada na pytania w komentarzach. Kiedyś po wytypowaniu dostałam kilka moralizatorskich maili jaka to beznadziejna zabawa i jak im, świetnym blogerom szkoda na to marnować czasu, ale jak ktoś inny lubi to niech odpisuje na te pytania, ale bez nich. Poczułam się jak strofowane w przedszkolu dziecko.



Więc tradycyjnie nominuję tych, którym nie szkoda marnować na to czasu.

1.Jak reagujesz w sytuacjach stresowych – krzyczysz czy ze stoickim spokojem zbierasz myśli
2. Której cechy charakteru uznawanej za wadę udało Ci się pozbyć
3.Kiedy kładziesz się spać o czym myślisz? Bilans dnia czy plany na dzień następny?
4.Dobry człowiek to…
5. Twoja dotkliwa porażka to…
6. Co udało Ci się ostatnio zrobić spontanicznego?
7. Widzisz pająka – co robisz? Wrzeszczysz, żeby biedaka ogłuszyć czy szukasz bardziej racjonalnych metod na pozbycie się nieproszonego gościa.
8. Za co lubisz siebie?
9. Jesteś w wesołym miasteczku – jaką rozrywkę wybierasz dla siebie?
10.Jak być chciał/a wykorzystać czapkę-niewidkę

11.  Co Ty tutaj robisz ?

10 komentarzy:

  1. Odpowiem Ci na ostatnie pytanie. Jestem tutaj, bo lubię czytać to jak piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod Twoją 9 odpowiedzią podpisuję się także. Na odpowiedzi na razie nie mam chwili, bo mam gościa z daleka, może później...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszą mnie i drażnią równocześnie takie zarozumiałe istoty - ale w końcu to ich przestrzeń - wolno im. Ja nie muszę i nie chcę w niej egzystować nawet w wirtualnej przestrzeni

      Usuń
  3. dziękuję za odpowiedzi! znienawidzony widelec i ulubiona łyżka- hehe to mi pasuje idealnie do mojego Adama- "podasz mi widelec? ale wiesz, nie ten taki...WIEEEEM" hehe. a ja mam swój ulubiony kubek i jak ktoś mi go ruszy to ostrzegam, ze jak potłucze to zabiję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie jestem w tych dziwactwach sama...

      Usuń
  4. A ja też z dzika radością przeczytałam Twój profil blogera do nieczytania :D tutaj z całą pewnością wiele nas łączy :D stanowczo hejt i chamstwo w sieci nie robi mi dobrze :D POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no i po co mamy się denerwować oszołomami ?

      Usuń
  5. Chętnie poczytałam Twoje odpowiedzi na pytania. Też niedawno brałam udział w takiej zabawie i zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy uważają to za marnowanie czasu bo przecież dzięki temu ludzie moga dowiedzieć się troche wiecej o samym blogerze, a i ten bloger dowie się wiecej o innych blogerach, których nominuje. To też zbliża ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę i lubię tą zabawę. Czułam się jak małe dziecko czytając jakie to poniżające i głupie...|

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.