środa, 22 lutego 2017

Jaga na Facebook'u:



No i zapięło się

Udało mi się zakończyć przedsięwzięcie zwane uszyciem poszewek nie mając pojęcia o szyciu…I to poszewek włóczkowych nie mając pojęcia o robieniu na drutach. I najwięcej problemów sprawiło mi nie samo uszycie, bo jakoś „do przodu” potrafię szyć na maszynie, ale wykończenie i zrobienie logicznego zapięcia. I tu pomocne były podpowiedzi, bo jakoś sama nie miałam wizji. Najbardziej do gustu przypadły mi podpowiedzi Iwony Kmity - skorzystałam – przyszyłam zatrzaski


 i naszyłam duże ozdobne guziki. 


Wszystkim wielkie dzięki za inwencje twórcze 



20 komentarzy:

  1. Hurra, udało mi się pomóc. Bardzo się cieszę.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatrzaski są świetne, ale guziki jednak klasyczniej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, fajnie połączyłaś jedno z drugim

      Usuń
    2. :) bo na guziki nie dało się zapiąć więc zatrzaski są OK

      Usuń
  3. No to super, brawa dla Was obu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie - dziękuję, ha, ha. Ale owacje należą się Jadze za takie fantastyczne wykorzystanie nienoszonych swetrów

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zapięte.... ale na ostatni zatrzask :)

      Usuń
  5. Super wyszło Tobie to nieumiejętne szycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli jednak zapięte i to na zatrzaski. I super wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! A więc jednak! Umiesz szyć na maszynie! (To nic, że do przodu).
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to tak jakby kierowca nie potrafił wrzucić wstecznego :) trochę kiepsko

      Usuń
  8. A mnie jednak jakoś szkoda tych sweterków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... potraktuj to jak drugie życie. Lepiej na poduszce niż na śmietniku :))))

      Usuń
  9. Gratuluję Iwonie, że podpowiedziała najskuteczniej. Twoje świece zapachowe na pewno bardzo przypadną Jej do gustu. Szybkie rozstrzygnięcie konkursu dało też odpowiedź na pytanie, które mnie dręczyło od chwili przeczytania prośby o pomoc. Dobrze wiedzieć, że z igłą radzisz sobie wyśmienicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie wyśmienicie !! Przyszycie guzika nie powinno i nie jest powodem do dumy.

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.