niedziela, 25 czerwca 2017

Jaga na Facebook'u:



Kurier i Sendello



Nie znoszę stacjonarnych zakupów. Łażenie po galeriach, sklepach, przepychanie się przez tłum? Nie, to nie dla mnie. Szkoda czasu. Ale nieraz potrzeba coś kupić. I tu z pomocą przychodzi Internet. Uwielbiam tą formę zakupów. Nie dość że szybko, to jeszcze z dostawą pod drzwi. Jedyny mankament takich zakupów to niemożność dotknięcia. No i zdarza się nietrafiony zakup. Ale kupujący ma prawo w ciągu 14 dni zwrócić towar. Jeszcze do niedawna wysłanie paczki było stresującym zajęciem i graniczyło z cudem – i to z drogim cudem. Ale i ta nisza na rynku zaczęła się wypełniać. Trafiłam na Sendello.pl. Opinie możecie wyrobić sobie sami korzystając z ich usług.
„Sendello.pl to broker usług kurierskich, dzięki któremu szybko i wygodnie zamówisz krajowe oraz międzynarodowe przesyłki kurierskie w atrakcyjnych cenach.”
„W serwisie Sendello.pl przesyłkę kurierską wyślesz już od 7,99 zł netto. W cenie tej zawarte jest odbiór paczki od nadawcy, doręczenie pod wskazany adres oraz podstawowe ubezpieczenie przesyłki (minimalnie do 500 zł).”
Teraz jest to prostsze niż kiedykolwiek. Wystarczy wejść na stronę
http://www.sendello.pl/ zarejestrować się i zamówić kuriera.
Nie dość, że przesyłki, paczki i koperty można wysłać najtaniej to jeszcze jest możliwość ich monitorowania.

Jedyna trudność to zaadresowanie i przygotowanie paczki do wysłania. Ale i tu serwis Sendello.pl służy pomocą i opisuje krok po kroku jak prawidłowo przygotować paczkę do wysłania.
„Za prawidłowe przygotowanie przesyłki do transportu odpowiada nadawca
Informacje podstawowe
1. Upewnij się, że karton jest wystarczająco obszerny, aby pomieścić cały towar. Zawartość nie może stykać się bezpośrednio ze ściankami kartonu. Towar o nieregularnych kształtach powinien być dodatkowo zabezpieczony wypełnieniem.
2. Po zapakowaniu paczka powinna mieć regularne kształty.
3. Z kartonu nie może wystawać zawartość przesyłki.
4. Gdy w karton jest większy niż zawartość, a nie zastosujesz żadnego wypełnienia jest duże prawdopodobieństwo, że przedmioty z paczki ulegną uszkodzeniu.
5. Wysyłając przesyłkę paletową pamiętaj, że zawartość nie może wystawać poza obręb palety. Cięższe elementy ułóż na spodzie palety, a lżejsze na wierzchu. Przy pakowaniu palety zalecane jest zachowanie równomiernego rozmieszczenia elementów, tak aby środek ciężkości zlokalizowany był centralnie, niweluje to możliwość przechylania się ładunku na boki. Całość należy trwale przymocować do palety taśmami bindującymi oraz folią stretch. Foliowanie stretchem rozpoczynamy od zawiązania jej na słupku.”
Prawda, że nie jest to skomplikowane?
Opinie o serwisie Sendello.pl  są bardzo pozytywne więc nie ma co się zastanawiać tylko adresować paczkę i czekać na kuriera. Szybko, tanio i nie wychodząc z domu…. 




42 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia, że taka firma istnieje. Zapamietam, bo na pewno się przyda. dzięki Jago:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info, nie cierpię stać na poczcie, a do innych wysyłaczy mam daleko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak ten wstręt do stania na poczcie, połączyć z chęcią przesyłania mi książek? Napisałaś ,że dzięki wysyłaniu przesyłek, listonosze mają pracę. Jak się okazuje nie tylko oni, bo Jaga udowodniła, że także kurierzy. Uściski.

      Usuń
    2. Chęć zrobienia Tobie przyjemności jest po prostu silniejsza, niż niechęć do placówek pocztowych, ale ostatnio poczta działa sprawnie :-)

      Usuń
    3. Pewnie, że wygodniej

      Usuń
  3. Wiele bym dała, żeby połazić po sklepach, pogapić się nie tylko na towar ale i ludzi. Przyznaję, że robienie zakupów w sieci jest wygodne ale dla mnie "bezduszne" i pozbawione szczególnej atmosfery. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja dziwna jestem , torebek nie lubię, zakupów nie lubię

      Usuń
    2. Teraz rozumiem dlaczego Twoja reakcja na torebkę ode mnie była taka enigmatyczna.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Nie znałam tej firmy, ale informacja bardzo mi sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś nowego na rynku
    Ciekawe czy konkurencyjni cenowo. Będę miał na uwadze. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej firmie, wolę jednak iść na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie wolę :) skoro coś jest po to żeby upraszczać życie to po co sobie komplikować na własne życzenie ?

      Usuń
  7. Gdyby jeszcze przyjeżdżali do domu i sami pakowali, byliby idealni:)) A tak poważnie, dzięki za informację. W przeszłości dwa razy rezygnowałem z odsyłania, właśnie z powodu braku takiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do domu przyjeżdżają , zapakować musisz sobie sam.

      Usuń
    2. Czyli, jak zawsze, wiatr w oczy :)))

      Usuń
  8. No cóż nie wszytko jest idealne w tej firmie. Mam spore doświadczenie z takimi firmami i na początku wszystko jest super ale współpraca na dłuższą metę bywa porażką. Ceny są zachęcające ale mają "problemy" ze zwrotem pobrań. Małą paczusie wyślesz, z większymi już jest problem. Proponuję zawsze przed zamówieniem kuriera sprawdzić opinie o firmie to znacznie pomaga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystałaś już z tej firmy? Daj znać jak wrażenia. Jeśli będzie coś nie tak to nie omieszkam o tym napisać

      Usuń
    2. Nie, i już tłumaczę dla czego. Sprawdziłam opinie na ich temat. Na pierwszych stronach wyszukiwarek tylko i wyłącznie były negatywne opinie dlatego zrezygnowałam. Dużo wysyłam i muszę mieć solidnego (i taniego) przewoźnika. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Zakupy w realu praktycznie dla mnie nie istnieją. Ewentualnie spożywka. W sumie jestem ugodowym klientem, bo nawet jak coś mi nie pasuje to uskuteczniam rozdawnictwo. Kiedyś przysłali mi nie tę książkę co zamawiałam, bez różnicy, po prostu przeczytałam tę co dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za informację.Bardzo się przyda. Ostatnio miałam przykre doświadczenie z DPD. Mieli odebrać ode mnie przesyłkę między 15-16 tą. Kiedy o 18-tej zadzwoniłam dlaczego nikogo nie ma, odpowiedzieli, że kurier dzisiaj się „nie wyrobi”. Zapytałam czy jutro mam cały dzień czekać znów, a pan odparł na to ,że dwie godziny to nie jest cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepadam za pocztą pl i dhl - z resztą mam dobre doświadczenia

      Usuń
  11. Czekam właśnie na 30 kg jedzenia z internetu. I jak ja bym to miała na rowerze przywieźć? Na stronie kuriera widzę, że paczka jest w Lublinie od wczoraj! I to jedyna wada kupowania w sieci. Jak sama wysyłam to też korzystam z kuriera, bo mi się paczek nosić nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, lubię otrzymywać paczki, nie wysyłać... Ale dobrze wiedzieć, że jest taka firma, bo czasami jednak trzeba wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy przez internet to wygoda, ale zdarza się, że rzeczy nie pasują albo kolor nie ten. Nie ma to jak zobaczyć, dotknąć, przymierzyć na żywo;) Z firm kurierskich korzystam, głównie tych międzynarodowych i nigdy nie miałam problemu.
    Przy okazji czytania komentarzy zwróciłam uwagę na wątek kolejek na pocztach. To kolejki nadal są?

    OdpowiedzUsuń
  14. Międzynarodowe też, powiadasz? Hm, warte rozważenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam. Tylko kraje europejskie, a i to nie wszystkie. Czyli nie dla mnie.

      Usuń
  15. A ja jednak wysyłam przez pocztę. Mam blisko i niezwykle miłe panie w okienkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi paniami to różnie bywa. Akurat poczta jest ostatnia w rankingu lubienia

      Usuń
  16. Często kupuję on line i zawsze jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często kupuję on line i nie zawsze jestem zadowolona :)

      Usuń
  17. Ja też coraz częściej kupuje w necie. Na przykład żarcie i piasek dla kotów. zamiast latać co tydzień po piasek do sklepu i przepłacać za niego, to zamawiam raz na dwa miesiące. Tylko, że kurier jak przynosi mi na 3 piętro 7 kg żarcia i 25l piasku, to ma taką minę jakby mi chciał coś zrobić ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hłe hłe - 15 kg wór karmy dla psicy plus żarło dla 2 sztuk kotów :) acha i jeszcze coś dla rybek

      Usuń
  18. Mnie najbardziej w zakupach przez Internet odstraszają koszty przesyłki i dlatego rzadko robię zakupy w ten sposób, ale widzę że w sendello jest korzystnie. Nie znałam tej firmy wcześniej. Drugi powód, dla którego zakupy w sieci są na minus no to właśnie to, że nie można przymierzyć, dotknąć... Nie można mieć wszystkiego ;D, a w kolejkach też nie lubię stać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli coś kupujemy to zazwyczaj mamy narzuconą firmę kurierską. Mimo kosztów wysyłki zakupy w sieci i tak są opłacalne

      Usuń
  19. Sendello to okropna firma... wczoraj miał przyjść do mnie kurier, dzwoniłam do nich już wcześniej z zapytaniem na infolinię,ze 20 razy w różne dni i o różnych porach (między 8-16) nikt nie odbierał !!! To skandal. Kurier nie przyszedł wczoraj w umówiony termin nadania paczki. Nie odpisują na maile. Nie mam pojęcia co robić... Widzę, że nie mnie pierwszej to się przytrafia. Opinie mają bardzo złe. Lepiej więcej zapłacić i nie psuć sobie nerwów. NIE POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zależy od ludzi - osobiście nie znoszę DHL-a. Często rezygnuję z zakupu jeśli nie mam możliwości zmiany firmy kurierskiej. Przykro jak się trafi na ignorantów psujących opinię całości

      Usuń

*Bardzo mnie cieszy każdy komentarz - wiem przynajmniej, że nie jestem ignorowana i wiem, że piszę nie tylko dla siebie.
Więc bardzo serdecznie dziękuję
*Odpisuję zarówno na maile jak i odpowiadam na komentarze.
*Nie lubię za to anonimowych komentatorów - proszę podpisz się jeśli nie masz konta
*Jeśli nie musisz nie bądź złośliwy w stosunku do innych - na mnie możesz się wyzłośliwiać - obronię się zawsze
*No i uszanuj moją własność - to ja jestem autorem zarówno pisaniny jak i dużej ilości zdjęć.